Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Klarer ikke bytte strenger.


Pølsemakeren

Anbefalte innlegg

Hei. For første gang i mitt liv prøvde jeg i dag å bytte strenger på gitaren. Dette gikk bokstavelig talt til helvete. Strengene havnet på feil side ved tuninghjulet, 4/6 strenger kom ikke mer en en halv gang rundt tuninghjulet selvom de var korrekt stemt ifølge Tuneren min. Virker som dette faktisk er vanskelig. Slo opp på Youtube, men ikke noe stol hjelp å få. En nedopa gutt fra Expertvillage som satt i kroken på gutterommet sitt, med uklare utalelser. Hva kan jeg gjøre? Ta med den til en butikk som kan hjelpe meg? Finnes det noe sted hvor jeg kan få detaljert info om hvordan jeg kan skifte strenger igjen uten å kaste bort 100 kr ettersom de fleste av strengene mine i dag ble ødelagt. Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. For første gang i mitt liv prøvde jeg i dag å bytte strenger på gitaren. Dette gikk bokstavelig talt til helvete.

Jepp ... been there, done that ! :-)

Hva kan jeg gjøre? Ta med den til en butikk som kan hjelpe meg?

Høres ut som en god ide ! Dra på dagtid hvis du har mulighet ! Då pleier det å vare stille i butikkene ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folks! har en Martin D16GT Stålstrenget. Enrigue: Det som gikk til helvete var alt. Med tanken på at jeg ikke låste strengene så gikk de rett å slett av, men takker også for en god video og gode tips. Skal ta meg litt tid til å vurdere om jeg har råd til å prøve å kastebort 100 kr til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folks! har en Martin D16GT Stålstrenget. Enrigue: Det som gikk til helvete var alt. Med tanken på at jeg ikke låste strengene så gikk de rett å slett av, men takker også for en god video og gode tips. Skal ta meg litt tid til å vurdere om jeg har råd til å prøve å kastebort 100 kr til.

Progress / success ?

Martin D16GT er ikke ille det ! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slo opp på Youtube, men ikke noe stol hjelp å få. En nedopa gutt fra Expertvillage som satt i kroken på gutterommet sitt, med uklare utalelser.

Typisk Expertvillage. :rolleyes:

Jeg fikk hjelp i butikken min første gang.

Det er som regel lettere når man blir lært "live".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.