Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fender Customshop Masterbulit


Debris

Anbefalte innlegg

Var hos en kompis i dag som akurat hadde fått 2stk Masterbuilt Fendere laget av Todd Krause.

Den ene var den første Fenderen jeg har prøvd på sikkert 10år jeg fikk lyst på selv. (den andre var også knall, men det var noe magisk med den ene)

Har prøvd flere originale 50 og 60talls stratter og denne overgikk de greit.

Utrolig bra og 0.11 settet som satt på føltes ut som 0.9, dette var en vintagestrat som det virkelig gikk ann å shredde på.

Resonant som bare det, Tyler`n min har mojo men det hadde jaggu denne og..Trodde ikke nye Fendere kom med det jeg :D

Den hadde fått Callaham Tremblokk og arm(genial arm som faktisk gjør at man kan ha en vintage Fender trem uten slark hele tiden)

Han hadde fått dem spesialplukket av en kontakt i USA(ryktene sier at ikke alt fra Customshoppen er like bra), men hvis alle bygget av Krause er såpass bra som disse vurderer jeg en gitt!

Endret av Debris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen bilder?

Så ut som en hvilken som helst vanlig kjedelig Fender ;)

Denne var sunburst og heavily relica, med tjukk lønnehals som virkelig bidro til den fete lyden.

en Am standard blir aldri det samme etter å ha prøvd noe sånt gitt hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kult ut.

Snakket med en vintagehandler i London som hadde mye bra å si om Todd Krause. Han hadde en 60's Replica inne. Men jeg må si at den originale 63' straten han hadde inne var hakket kvassere.

Forøvrig for dere som er interessert i å teste skikkelige vintagegitarer (Fender, Gibson) og er i London. Fyren holder til akkuratt der Long Acre møter Charing Cross rd ved Leicester Square (stasjonen). Holder til i en leilighet i 4 etasje. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle finne en vintagehandler der. Det er visst nok der Jeff Beck og Clapton går når de skal se på snask! Han kjøper og selger også Tyler, Suhr og Fender CS. Han kommer der ca kl 12-13, spiser lunch kl 17-18 og er tilbake på jobb til ca kl 20. Veldig hyggelig fyr. De har også klassiske gitarer for de som liker det!

Endret av Kossoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.