Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ørepropper/klokker


kalli

Anbefalte innlegg

Ta formstøpte til over 1000. Hørselen er ikke verdt å kjøpe på billigsalg. 25 db.

Hörseln klarar man fint att skydda med apotekets gula proppar, det är ljudkvaliteten som utgör den största skillnaden.

Jag har formstöpta proppar från Lilleby Audio med 15 dB-dämpningsfilter och har inte provat 25 DB-dämpning, men jag har ännu inte hamnat i en situation där jag har tänkt att jag skulle vilja ha mer dämpning.. och jag har tinnitus och är överkänslig mot alltför höga ljud. Jo, första gången jag använde propparna i övningslokalen så trodde jag att att de dämpade för lite, men det vara bara det att jag inte var van med att höra de höga frekvenserna :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (og resten av bandet) bruker Alpine MusicSafe Pro, det fungerer helt fint og er veldig mye bedre enn "sov i ro" og vanlig hørselsværn-klokker.

Også ser jo det passe døvt ut. Greit nok at man bør beskytte hørselen, men jeg kommer aldri til å opptre med sånne klokker som herr Gilbert.

On topic bruker jeg også Alpine-plugger de gangene jeg bruker beskyttelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formstøpte er absolutt best.

Alpine MusicSafe Pro demper disse verdiene :

(Gull, sølv og hvit er forskjellige filtere som følger med som du kan velge mellom hvilke)

Gull:

Bass 18,8dB, mellomtone 27,7dB og diskant 22,0dB

Sølv:

Bass 14,8dB, mellomtone 26,6dB og diskant 18,9dB

Hvit:

Bass 10,2dB, mellomtone 24,0dB og diskant 18,0dB

Har slike selv. Eneste er at du er nødt til å bruke gull-proppene, da de andre demper utrolig ujevnt(Det gjør strengt tatt gull og, men det er det som er jevnest).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor tunghørt fyren er ser det pokkers dumt ut.

Du ser dummere ut når du går rundt uten å høre noe som helst. Det kommer fra en fyr som har hatt hørselskade hele livet.

Tro meg, det er ikke noe du vil oppleve. Da ser jeg heller dum ut med øreklokker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Jeg anbefaler HANTEK (www.hantek.no) når det gjelder formstøpte ørepropper eller formstøpte hørselvern og in-ear monitoring. De er nordens leverandør og produsent av ACS produkter som blir brukt blant de største verden over.

De er utrolig profesjonelle og servicen er det beste jeg har vært borti noen gang etter det jeg har fått hos andre leverandører i norge. De også blant annet best på kvalitet i hele Norge og jeg har hørt at flere produsenter er ute etter dems ekspertise innen produksjon, så dette er noe de kan. De eier selv to laboratoriumer og kan dette med formstøpte ørepropper føler jeg.

Verdt vær eneste krone!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler HANTEK (www.hantek.no) når det gjelder formstøpte ørepropper eller formstøpte hørselvern og in-ear monitoring. De er nordens leverandør og produsent av ACS produkter som blir brukt blant de største verden over.

De er utrolig profesjonelle og servicen er det beste jeg har vært borti noen gang etter det jeg har fått hos andre leverandører i norge. De også blant annet best på kvalitet i hele Norge og jeg har hørt at flere produsenter er ute etter dems ekspertise innen produksjon, så dette er noe de kan. De eier selv to laboratoriumer og kan dette med formstøpte ørepropper føler jeg.

Verdt vær eneste krone!

Får du provisjon fra hantek for å skaffe kunder? Ser du har reklamert for dem i alt som kan krype og gå av tråder om øreplugger på forumet her nå, selv tråder som er over et år gamle :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du provisjon fra hantek for å skaffe kunder? Ser du har reklamert for dem i alt som kan krype og gå av tråder om øreplugger på forumet her nå, selv tråder som er over et år gamle :P

Nei får ikke betalt for det, jeg ble bare helt frelst av å kunne få noen sikkelig gode propper som faktisk fungerte 100% og jeg har vært borti så utrolig mange bekjente som ikke har vært fornøyde.

Også tok jeg søkte litt rundt på internett for å se i forumer hva andre mente også fant jeg masse tråder, jeg la faktisk ikke merke til at trådene var over 1 år gamle.

Men det kan godt slettes om det skal være et problem, prøver bare å være hjelpsom:S

Endret av finnstad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.