Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gibson-mann VS Fender-mann?


drumageddon

Anbefalte innlegg

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvis jeg får lov å sette en Fender Strat med humbucker i bridge, mot en les paul; så er valget enkelt; STRATOCASTER!

Dog, jeg elsker å spille på les paulen min, jeg spiller mye finere, kan spille mye "raskere" (dvs raskere løp og enkelte ting låter ikke så gromsete) , og er rett å slett mye mer behagelig å spille på.

Mens min fat-strat, er så anvendelig, å jeg elsker simpelthen lyden av en single coil i hals posisjon.

Funker til alt!

Så det er gitaren jeg hadde sittet igjen med, om jeg måtte selge alle unntatt 1 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Jeg vet ikke om det er den lange pausen fra gitaren eller nyforelskelse som gjør det, men jeg hadde en spillejobb i går, og hadde da med meg gamle jallastrat'en. Har fått en total makeover, samt at jeg i går satt inn nye pickups (stock Fender HW1 i neck og middle, samt en Fender Custom Texas Special (elns) i bridge), og fy flate så deilig lyd det var i den gitaren nå. Merket at jeg nedprioriterte LesPaulen min hele kvelden og bare spilte på den.

...Kanskje jeg også endelig begynner å få opp øynene for Strat? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.