Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tool


Centurion

Anbefalte innlegg

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Vår gode venn Centurion ba meg poste dette for han:

Jeg slutta ikke å poste fordi Integrum ble Moderator. Jeg slutta fordi forumet er full av folk jeg finner lite interessante å diskutere med. Jeg fikk ikke noe ut av å skrive der. Derfor gikk jeg tilbake til å bare lese det jeg finner interessant der. Og det tar verdifull tid å skrive på forum og. Jeg begynte ikke fordi jeg hater Nilsefix heller. Riktignok var det å kritisere han det første jeg gjorde, men hadde da tenkt å bli med for å skrive på forumet av samme grunn som de fleste andre gjør.

Den dråpen som fikk begeret til å renne over var da The Euphor skrev sin post i mitt navn. Da hadde jeg bestemt meg for å slutte å skrive allerede, men gjorde et lite untak. Han tilot seg dessuten å missbruke min bruker konto på andre måter. Jeg sendte ham en privat melding om at jeg ville ha brukeren min slettet. Han svarte ved å sende den samme posten tilbake til meg, fra MIN bruker. Jeg bytta passordet mitt med et jeg ikke husker, så jeg ken ikke logge inn mer en gang nå..

Skjedde her..

http://forum.gitarnorge.com/viewtopic.php?t=3444

Tool tråden ble ikke avsluttet. Jeg kommer ikke til å gjøre det heller. Derimot skal jeg vurdere å legge ut klippet jeg lovet på Tips&TRiks. Det ble ikke gjort mest fordi opptaksmulighetene mine er litt kjipe nå om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår gode venn Centurion ba meg poste dette for han:

Jeg slutta ikke å poste fordi Integrum ble Moderator...

Hvem er Integrum og er han moderator?

On-topic:

Etter all opphypingen av Tool spesielt vokalisten Maynard Keenan, så ble jeg utrolig skuffet da jeg hørte Ænima for noen uker siden. :(

Føler ikke at de skiller seg ut på noe som helst område. Rett og slett helt OK musikk som man finner mange over og mange ved siden av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter all opphypingen av Tool spesielt vokalisten Maynard Keenan, så ble jeg utrolig skuffet da jeg hørte Ænima for noen uker siden. :(

Føler ikke at de skiller seg ut på noe som helst område. Rett og slett helt OK musikk som man finner mange over og mange ved siden av..

*Høre mer*

Mer bestemt, hør på Lateralus-albumet. "Schism", "The Grudge" og tittellåta er alle knallbra.

Forresten, når du sier du hørte Ænima, mener du sangen eller albumet? "46 & 2" er absolutt konge.

Tool er ikke et band du digger første gang du hører dem. Etter lengre eksponering, derimot, vil du se at du blir en smule avhengig... :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter all opphypingen av Tool spesielt vokalisten Maynard Keenan' date=' så ble jeg utrolig skuffet da jeg hørte Ænima for noen uker siden. :(

Føler ikke at de skiller seg ut på noe som helst område. Rett og slett helt OK musikk som man finner mange over og mange ved siden av..[/quote']

*Høre mer*

Mer bestemt, hør på Lateralus-albumet. "Schism", "The Grudge" og tittellåta er alle knallbra.

Forresten, når du sier du hørte Ænima, mener du sangen eller albumet? "46 & 2" er absolutt konge.

Tool er ikke et band du digger første gang du hører dem. Etter lengre eksponering, derimot, vil du se at du blir en smule avhengig... :mrgreen:

+ 1

Det tok tid før jeg vente meg til vokalisten. Han har en særegen stil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes folk om Tool?

Jeg hater dem evig og hardt! Dem er et [sensurert] søppelband uten sidestykke. Opskrytt så jeg blir kvalm.. og jeg gidder ikke begrunne hvorfor enda..kan ta det når noen tilføyer diskusjonen noe morsomt..*fnyse*

Kunne ikke sagt det bedre! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes folk om Tool?

Jeg hater dem evig og hardt! Dem er et [sensurert] søppelband uten sidestykke. Opskrytt så jeg blir kvalm.. og jeg gidder ikke begrunne hvorfor enda..kan ta det når noen tilføyer diskusjonen noe morsomt..*fnyse*

Kunne ikke sagt det bedre! 8)

Kunne jeg. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler ikke at de skiller seg ut på noe som helst område. Rett og slett helt OK musikk som man finner mange over og mange ved siden av..

Som feks? Jeg klarer ikke å finne noe sidestykke til TOOL, men det kan nok være at jeg er en smule inhabil der... ;)

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.