Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tool


Centurion

Anbefalte innlegg

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei, jeg ødelegger ikke mine egne idealer. Jeg gjør ingen parodi på Nilsefax. Se til å les hva jeg skriver. Ligger kanskje litt i mellom linjene..nei foresten. Det står soleklart at jeg vil høre hva dere mener før jeg sier mer. Det har nemlig noe for seg for min egen del, jeg venter på en spesiell type "svar". ..

Jeg kan si en ting, et lite hint..skal til og med bruke et sitat av Nilsepix. Husker ikke helt ordrett..men.."Jeg hater at folk får æren for ting, når de ikke fortjener det"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Tool er mitt favoritt band of all times forresten. Lateralus er uten tvil den beste platen. Den blir bare bedre og bedre hver gang jeg lytter til den. Med Maynards stemme og mystiske tekster, Adams tøffe riffing, Justins røffe bass-spilling og Dannys avsindige tromme spilling blir det bra vett. Genialt band med geniale låter.

Highlights:

Opiate, Prison Sex, Sober, Undertow, 4 degrees, alle på Ænima og alle på Lateralus.

Men du får fremdeles lov til å hate tool for min del centurion :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg ødelegger ikke mine egne idealer. Jeg gjør ingen parodi på Nilsefax. Se til å les hva jeg skriver. Ligger kanskje litt i mellom linjene..nei foresten. Det står soleklart at jeg vil høre hva dere mener før jeg sier mer. Det har nemlig noe for seg for min egen del, jeg venter på en spesiell type "svar". ..

Jeg kan si en ting, et lite hint..skal til og med bruke et sitat av Nilsepix. Husker ikke helt ordrett..men.."Jeg hater at folk får æren for ting, når de ikke fortjener det"...

Er det lov å spørre hva i h e l v e t e du driver med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en tinmg til. Det er nytteløst å være nesevis mot meg fordi jeg har sagt jeg ikke kan fordra Tool, uten å brgunne hvorfor. Spesiellt når jeg har sagt at jeg kommer til å gjøre det senere. Det vil si når tråden tar en retning jeg liker.

Så dere som synes Tool er så fantastisk kunne heller fortelle meg hva som er så fantastisk med det bandet, det hadde vært et skritt videre.....Helst litt mer enn "Dem er svinbra", "tromissen demers ruler" osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg forguder ikke Tool, ei heller andre artister jeg hører på. Jeg prøver å verdsette alle former for kunsterisk uttrykk, og prøve å finne det vakre i alle uttrykkene.

Akkurat nå hører jeg på The Patient fra Lateralus.

Jeg kan kanskje være enig at bandet blir oppskrytt av enkelte superfans, men dette gjelder jo ikke bare Tool. Stort sett de fleste artister som har dedikerte fans er jo nettopp glad i musikken og følgelig mener den er bedre eller vakrere enn annen type musikk de har hørt.

Skjønner ikke at dette kan skape frustrasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del elsker hvordan de kan ta et tema og bygge på det, for så å ende opp med noe drastisk forskjellig fra hva de begynte med. I motsetning til med mange andre "tekniske" band (Dream Theater, etc.), så henger låtene deres perfekt sammen - ikke "riff A, så riff B, så riff C", men heller en sammenhengende helhetlig idé.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.