Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tool


Centurion

Anbefalte innlegg

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm er ikke mange bandene jeg greier å hate... Hva gjør at du syns Tool og A Perfect Circle er så dårlige? Er det uryddig og rotete?

Jeg har ikke så stor kjennskap til de to så hvis du kan presisere litt for oss uinnvidde så hadde det vært kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tool er ett av de bandene jeg liker absolutt best.. Meget flinke folk med en helt spesiell lyd. Veldig influert av de litt mindre kjente psykedeliske sangene til Led Zeppelin.

Tror ikke det finnes ett eneste band som klarer å bygge opp en sang på måten tool gjør, de arbeider seg opp i musikalske bølger som gjør at lytteren krever utløsning snart.

Men, smaken er som baken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes folk om Tool?

Jeg hater dem evig og hardt! Dem er et [sensurert] søppelband uten sidestykke. Opskrytt så jeg blir kvalm.. og jeg gidder ikke begrunne hvorfor enda..kan ta det når noen tilføyer diskusjonen noe morsomt..*fnyse*

Spotter du ikke dine egne idealer med denne tråden/posten? Tenker på utbasuneringen du hadde mot Nilsefix her for en tid tilbake.

Jeg tror nå heller at han parodierer Nilsefix...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.