Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Avenged Sevenfold - Nightmare


Eddy

Anbefalte innlegg

  • Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det lille jeg har hørt av dette bandet har blitt litt intetsigende min del. "Nightmare" var jo ikke i den gata, men ble for Metallica-kloning (tror det er vokalisten som har mye av "æren" for det), så jeg skjønner jeg er vanskelig å tilfredstille.. Nå hører jeg jo stort sett på prog da. Men jøss, langt langt bedre enn Brittney, dog ikke noe nevneverdig hverken den ene eller den andre veien.

Livet er for kort til bruke tid på å overbevise folk om at musikken de liker er feil/dårlig/banal/rævva/suger blah blah blah. Det finnes derimot musikk med høyrere kunstnerisk standard og lavere kommersiel appell :P Nok sagt!

Endret av Stormshadow2k
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyfaen, det greiene med vibarmen på starten der var jo fette surt. Ellers er det heller ikke noe særlig mer enn «OK», og jeg skjønner virkelig ikke greia med den kjipe raspestemmen og boyband-refrengene.

Nei, det greiene der blir veldig «Children of Bodom meets boyband» altså :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Altså første gangen jeg hørte A7X var når de var inne i core-perioden sin, og jeg kunne ikke si at det var noe jeg likte akkurat. Så gikk det ett par år, Nightmare kom ut, og jeg ble overrasket over hvordan de hadde utviklet sin stil til en mer Hard Rock/Heavy Metal-orientert sjanger. A7X og band innenfor den kneika er det man nå til dags kaller "The New Wave of American Heavy Metal" som holder en referanse til det de en gang tiden kalte "The New Wave of British Heavy Metal". Var mye haters den gangen også, hehe :P

Men ihvertfall, mitt poeng er at jeg har fått mer sansen for A7X. Det vil si, de to siste albummene Nightmare og deres selvtitulerte album. For meg trøkker det ganske bra.

Nightmare er et fantastisk album ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. har lest gjennom hele tråden nå.

Og det som startet med at trådstarter ville dele utgivelsen av et nytt album, endte opp i tidenes flaming tråd.

"Min pappa er bedre enn din pappa"-diskusjoner ender som regel aldri bra.

Can't you all just agree to disagree? Noen liker mora, noen liker dattera og noen liker begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. har lest gjennom hele tråden nå.

Og det som startet med at trådstarter ville dele utgivelsen av et nytt album, endte opp i tidenes flaming tråd.

"Min pappa er bedre enn din pappa"-diskusjoner ender som regel aldri bra.

Can't you all just agree to disagree? Noen liker mora, noen liker dattera og noen liker begge.

Hele forumet er fult av sånne her diskusjoner, tilogmed på salgssidene, men det har heldigvis blitt noe bedre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.