Web Analytics
Jump to content

Marshall AVT50H

localhost8080
 Share

Recommended Posts

Tja...Det er jo ifra Valvestate serien da..Det er ikke noen JCM for å si det sånn...Det er bare at det står Marshall,. å ikke noe mer...

+ at det er en transistor forsterker fra Marshall å de har ikke hatt noen supre transistor amper..NÆI... gå heller for en brukt JCM 800/900 topp..du får en brukt en for 4-6000 hvis du er tidlig ute..

Hvis jeg sier at jeg synes den IKKE har det, så er det jo ikke sikkert at du synes det samme. Men ok, sammenlignet med min egen TSL122, så kan jeg ikke si at jeg har funnet transeamper eller ampmodelleringsbokser som låter bedre. Så svaret må, for min del,bli Nei.

ja' date=' men skal bare ha noe på ca 50W eller no... skal bare ha den på rommet.. ikke i øvingslokalet...

Du anbefaller JCM for det?[/quote']

Jepp jeg anbefaler JCM for det-...Du får jo JCM 800 som combo forsterker og du får JCM`ene som 50 water og..SÅ jeg ville gått for en brukt JCM...Mye bedre enn en AVT... sjekk her ... www.musikkweb.no

der finner du helt sikkert noen brukte til en greit pris...

Lykke til..

Bare still flere spørsmål hvis det er noe du lurer på...

Morty

Marshall jcm 900

Pris: 5 000

Rørtopp, Marshall jcm 900 hi gain dual reverb, 50w selges kr. 5.000.-

Ramon Araya: r.araya@online.no tlf.: 71216661, Møre og Romsdal

Det der er ett godt kjøp...50 watts forsterker og det er en JCM 900..til 5000...mye bedre å kjøpe den istedet for å kjøpe en AVT...

Good luck dude...

Marshall jcm 900

Rørtopp' date=' Marshall jcm 900 hi gain dual reverb, 50w selges kr. 5.000.-

Det der er ett godt kjøp...50 watts forsterker og det er en JCM 900..til 5000...mye bedre å kjøpe den istedet for å kjøpe en AVT...

Good luck dude...[/quote']

Tja jeg vet ikke. Jeg liker IKKE JCM900, og på moderate volum, så synes jeg faktisk AVT'en låter bedre, særlig clean. Det man må huske på med AVT-amper, er å aldri skru gain høyere enn klokka 1400, da blir det bare søl, og contour-pottet må man fikle med i timesvis før man finner noe brukbart.

Marshall jcm 900

Rørtopp' date=' Marshall jcm 900 hi gain dual reverb, 50w selges kr. 5.000.-

Good luck dude...[/quote']

Tja jeg vet ikke. Jeg liker IKKE JCM900, og på moderate volum, så synes jeg faktisk AVT'en låter bedre, særlig clean. Det man må huske på med AVT-amper, er å aldri skru gain høyere enn klokka 1400, da blir det bare søl, og contour-pottet må man fikle med i timesvis før man finner noe brukbart.

Si hva du vil for meg..JCM toppene er hveodsaklig mye bedre enn AVT å MG forsterkerne til Marshall...Marshall er ikke så stor på å produsere transistor amper..Nei...Gå for all del for en JCM...

• 2 weeks later...
Noen som har no erfaring med Marshall AVT50H, 50W Topp? Noen alternativer til denne?(samme pris/ytelse)? Spiller rock og metall, skal bare ha den på rommet, ikke med bandet...

jg skal selge min Marshall avt50h.. ett år gammel. send meg mail eller sjekk ut kjøp og salg hvis du er interesert :wink: