Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

bassist og trommis, allsidige, søker band

taeze

Anbefalte innlegg

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Siste aktive tråder

• Jeg tror at en billig Foxgear Echosex Baby Delay kan passer bra i beskrivelsen din, men er ikke så sikkert for DD-3. Boss DD-3 er ikke så nøytral pedal, og jeg liker den kun når alt er på "klokka 12".      
    • Nice 😎 Det er en kompis av meg som bygger ampen for meg, da jeg både mangler tid og kunnskap. Er blitt mest planlegging og research på meg.  Ampen blir bygd som en friedman be moddet jmp50, med en kanal, fx loop og master volum. Selve fx loopen kjøpte jeg av @Alfi27. Det er metropoulus sitt zero loss fx loop kit.  Enn så lenge så har jeg bare fått et teaser bilde, som viser kabinettet, uten chassiet montert, som han forøvrig og lager. Blir snakeskin, med sort front og sølv frontpanel og knotter. Jeg kommer med flere bilder når jeg har noe mer å komme med.
    • Digital er vel greia da ja, har jeg skjønt. Skal sjekke den ut. 🙂
    • Takker for det! Ja, brukte photobucket i sin tid. Nå er det så sjeldent jeg legger ut bilder at jeg gadd rett og slett ikke å knote noe mer med det😄
    • Jeg støtter DD-3. Du burde kunne finne/prute deg til en brukt til kr400 u/frakt. Fin pedal. Sett den på kl. 10/10/2 og long, så er du klar for det meste.
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.