Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Strings by Aurora!


Mortenolb

Anbefalte innlegg

Følte ikke helt at jeg fikk noe konkret svar på kvaliteten på disse :o Ikke at jeg gadd å se igjennom alle trådene som kom opp, jeg kikka bare på de som hadde noe relevant i tittel.

De låter bra, har god "Bite", men fargen falmer etter en måned eller to, men det er jo ganske lenge, spør du meg.

Har egentlig ingenting å utsette på de jeg. Syns personlig de er bedre enn D'addario, men ca. like bra som ernie ball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De låter bra, har god "Bite", men fargen falmer etter en måned eller to, men det er jo ganske lenge, spør du meg.

Har egentlig ingenting å utsette på de jeg. Syns personlig de er bedre enn D'addario, men ca. like bra som ernie ball.

Pleier vell å bytte strenger innen 2mnd uansett, så det er ikke noe problem egentlig :P

Tror vi har litt forskjellige syn her though, jeg syns D'addario er mye bedre enn ernie ball :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket ikke særlig forskjell mellom gamle D'Addario og nye Aurora. De hadde ikke den zingen som nye strenger ofte har (og som jeg godt kan klare meg uten). Jeg liker de egentlig veldig godt. Det er bare ett problem, ettersom jeg strenger gitaren "feil" vei (Floyd Rose tremolo), den tykke e-strengens vindinger går ikke inn i stemmeskruen. Det gjør sitt til at det stikker opp 2 cm med streng, men det gjør ingen verdens ting - sånn egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slipper unna med å klippe strengene bare én gang. Sparer masse tid. Og slipper å vinde på mer streng enn strengt tatt nødvendig. Kula sørger jo allerede for at strengen sitter fast.

Ikke stort som dingler. Bortsett fra en streng med dette fargede settet... :D

uv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.