Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Er dette et godt kjøp? Hva heter denne ibanez gitaren egentlig?


Damemagneten

Anbefalte innlegg

Har fippla med en som er gaaanske lik, kanskje samme model, eneste forskjellen jeg kan se er finishen og bånd merkinga.. Tror det er et ganske bra kjøp ja.. Spørs vell hva du har fra før? en EPS til 11.000 eller en squire til 1200,-? da blir det litt anderledes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haze1305: Takk! Fant ut at ca. ny pris var på rundt 6500,- til 7000,-

rukula: Har en squier fra 1000,- til 2000,- ^^,

Det følger også med en pedal... Skal jeg gidde å kjøpe den?

Har hørt både positivt og negativt om den pedalen. Fant ikke noe pris på denne i annonsen, men det er nok et godt kjøp om du får den billig :)

Edit: Trykkleif

Endret av aslak1234
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg gidde aa kjope den? Haha! :lol:

Det maa du bestemme selv! :P Prov den! liker du den, klin til, hvis ikke, neivel...

Han viste jo ikke en gang hva den het eller kostet. Hvis den hadde kostet 5000,- ny (uten at han visste det) og han hadde kjøpt den, hadde det vært et dårlig kjøp. Skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han viste jo ikke en gang hva den het eller kostet. Hvis den hadde kostet 5000,- ny (uten at han visste det) og han hadde kjøpt den, hadde det vært et dårlig kjøp. Skjønner?

Synes det var litt morsomt at han skrev skal jeg gidde aa kjope den istedenfor er dette et godt kjop.

Blir bare saa feil a sporre oss om han skal "gidde" det. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haze1305: Takk! Fant ut at ca. ny pris var på rundt 6500,- til 7000,-

rukula: Har en squier fra 1000,- til 2000,- ^^,

Det følger også med en pedal... Skal jeg gidde å kjøpe den?

Hvis du har en sånn gitar tror jeg det her er en veeeldig god invistering.. løp og kjøp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tilfeldigvis en sånn. En grei gitar. Den har fast hals, blant annet. God å spille på, staggered stemmeskruer, altså noe mer påkostet enn en del andre gitarer. Holder stemmingen godt. Står for tiden med tykke strenger og nedstemt. Det liker den godt.

Hadde dere giddet å lese gitarguiden på forumet, hadde dere visst at dette er brukt som eksempel på en "perfekt nybegynnergitar".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.