Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kurs


2mmy

Anbefalte innlegg

hmm, vet ikke om noe spesielt i bergensområdet, men hvis du har spilt litt og vil lære soloer og improvisasjon hadde det kanskje vært greit med privatlærer/lærer på kulturskole hvor det bare er deg og læreren, da får du lært en god del mer enn i større grupper, og da kan dere drive med litt av det du har lyst til å lære og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo alt det derre grunnlegende.. har spilt i 5-6 år, men har ikke konsentret så mye på det område.. vil liksom bare komme opp til neste hakk med det..

Har ikke så lyst til å spille med en ukjent gitar lærere. Vil heller spille se på en som har spilt gitar lenge.. tenker på f.eks Mads Eriksen eller noen kjendte norske gitarister.. føler eg lærer mye mer da..

Vet noen om de derre "store gutta" holder noen kurs??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey!

Tenkte eg skulle gått på ett kurs for å bli bedre på soloer og improvision..

Noen som vet om noe?? Må være i bergens område!

Kulturskolen! Der går jeg! Lærer jævli mye!!!!!

Fadern hvor brae gitar lærere jeg har hatt gjennom tidene! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo alt det derre grunnlegende.. har spilt i 5-6 år' date=' men har ikke konsentret så mye på det område.. vil liksom bare komme opp til neste hakk med det..

Har ikke så lyst til å spille med en ukjent gitar lærere. Vil heller spille se på en som har spilt gitar lenge.. tenker på f.eks Mads Eriksen eller noen kjendte norske gitarister.. føler eg lærer mye mer da..

Vet noen om de derre "store gutta" holder noen kurs??[/quote']

Vel, du tar feil. :D

Du vil lære mye mer av en dyktig lærer enn av å se på Mads Eriksen spille. Selvfølgelig, det kan være inspirerende å være på en klinikk. Men det sier seg selv at personlig oppfølging gir mye mer "avkastning."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mads Eriksen gir timer ja. Alle jeg har hørt som har lært av ham er langt over middels' date=' og slettes ikke noen rockere alle sammen. Ikke dumt å prøve noe slikt.[/quote']

Hvor finner man info om priser og slikt?

Koster det sånn 300 timen eller? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med flere som har hatt Mads som lærer. Tror han er en flink fyr, men kanskje litt hardere på lommeboka enn de fleste. Ellers så har du jo Jarle H. Olsen(litt utenom menmen) hvis det da er teknikk du er ute etter å lære. Vet ikke om han like flink på de country-løpene.. :)

Noen som vet om Carl August Tiedemann holder til i Bergen eller ikke?

Er jo innflytter selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg gikk på kulturskolen der jeg bor lærte jeg ikke en dritt.. Det va en drit dårlig lærer der... Han var fryktelig god på gitar men han kunne ikke lære bort noe av det han kunne.. Når vi kom dit så sa han: jeg får se om jeg finner en sang vi kan spille, så lærte vi den så gikk han å tok seg en røyk.. Men det kom en annen lærer etter et år å han lærte meg litt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg gikk på kulturskolen der jeg bor lærte jeg ikke en dritt.. Det va en drit dårlig lærer der... Han var fryktelig god på gitar men han kunne ikke lære bort noe av det han kunne.. Når vi kom dit så sa han: jeg får se om jeg finner en sang vi kan spille' date=' så lærte vi den så gikk han å tok seg en røyk.. Men det kom en annen lærer etter et år å han lærte meg litt!![/quote']

Min lærer er både god på gitar (eller han briefer ikke særlig da)

Men han lærer jævli bra.

Da jeg gikk på akustisk hadde jeg en bra da men han var litt lat og han satt bare og drakk cola mens jeg spilte :|

Gud jeg ble frista på varme dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra:) Min briefte noe jævlig!!!! Men jeg går ikke der nå!!

Akustiske lærern min satt alltid å spilte en skitt lang sang og når han var ferdig så han på meg som jeg skulle si " Wooow" eller noe men jeg pleide bare å ikke gjøre noe.... :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.