Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassist søker musikere/band i Trondheim


Joachimf

Anbefalte innlegg

Bassist søker band/musikere i Trondheim
Jeg er snart 19 år og kommer fra Oslo. Etter sommeren flytter jeg til Trondheim for å studere og må derfor slutte i bandene jeg spiller i her i Oslo. Jeg har vært aktiv i musikkmiljøet i Oslo og spilt i flere seriøse band. Jeg søker ambisiøse musikere til å starte et prosjekt eller et allerede etablert band å spille i. I tillegg til bass som er mitt hovedinstrument, har jeg spilt piano i mange år.

Jeg liker mye musikk i mange forskjellige sjangere, men er spesielt glad i progressiv rock. I tillegg til dette er jeg glad i fusion, jazz, funk, rock og noe metal. Jeg er med andre ord med på å spille det meste, så det er ingen grunn til å ikke ta kontakt uansett hvordan musikk du er interessert i.
Band jeg er inspirert av når jeg komponerer musikk: Porcupine Tree, Pink Floyd, Tool, King Crimson, Genesis, Yes, Weather Report

Ta kontakt!

Endret av Joachimf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekk den låta her: www.myspace.com/diaryofdementica

vi starter opp igjen, frisker lineupen med ny bassist og gitarist. men metallen vi tenker på er

tung da :) ikke notoriske satanister eller noe, vi bare digger metallen ;) iallefall, syns du den

låta var grei må du se for deg noe tyngre :) vi har vært inaktiv relativt lenge nå, men jeg kan låtene sånn

omtrent enda, vi har en neve låter å drive med fra starten av og det er åpent for deg å være kreativ om du

syns det virket spennende på bassen i låtene ettersom at den er tålelig simpel som det har vært så langt xD

sjanger er relativt ubestemt, vi tenker "vår" metall, men ser for oss noe tungt, raskt, bloddryppende rått og

sjangrene ligner vel grind/metal-core-ish noe.

Men gi en lyd if you dig! helst til mailen min vfredrik@gmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.