Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Teppe [28.07.14]


Teppe

Anbefalte innlegg

Caparison TAT Red Sunset Limited Edition

- Påmontert Tremol-No

Gvdi4p.jpg

Gibson Les Paul Custom Silverburst 1982 m/ Tim Shaw pickups

- Byttet ut Tim Shaw i bridge med en Caparison/Gotoh PH-R. Nye bånd og ny stol.

A73mQc.jpg

Vaschenko F8 Custom

rYLpGA.jpg

Fender Stratocaster MIJ 1980-1984 "E-serie"

- Satt i et sett med Bare Knuckle Pickups Mothers Milk. Byttet ut den originale Kahler Spyder tremoloen med en Callaham Bridge.

EomfRV.jpg

Martin GPCPA4 Siris

HDYi3F.jpg

Fender AM STD Precision V 60th Anniversary

ntR2PL.jpg

Fractal Audio Axe FX II MKII

sAb0i6.jpg

Fractal Audio Systems MFC-101 MKII + div.

Xy98xM.jpg

Endret av Teppe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de er bedre enn EMG på stort sett alle punkter ja. Jeg har fått inntrykk over at de har mye tydeligere/rikere overtoner, mere sustain, hårete/grumsete/varmere lyd og høres mer ut som passive mikker enn EMG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg aldri blir fornøyd med bildene. Suger tydeligvis til å ta bilder selv om jeg har et kamera til et par tusen :blink:

Ta bilder utendørs. Da får du godt lys. Bilder innendørs med blitsen som er innebygget i kameraet blir aldri helt bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pene gitarer. Savner du ikke tonekontroll på ESP'n?

Straten var veldig pen.

Savner ikke noe tonekontroll nei :) Har den stemt i Drop C, bruker aldri tonekontrollen til musikken jeg spiller i den tuninga. Savner en ekstra volumkontroll da siden jeg bruker neckpickupen en del ganger for svak, varm distortion, nesten clean.

Ta bilder utendørs. Da får du godt lys. Bilder innendørs med blitsen som er innebygget i kameraet blir aldri helt bra.

Utendørs, så klart! Har jo sett flere gode bilder av gitarer utendørs. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke tenkte på det.. :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de er bedre enn EMG på stort sett alle punkter ja. Jeg har fått inntrykk over at de har mye tydeligere/rikere overtoner, mere sustain, hårete/grumsete/varmere lyd og høres mer ut som passive mikker enn EMG.

Det er vel ikke positivt at de er mer passive?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner ikke noe tonekontroll nei :) Har den stemt i Drop C, bruker aldri tonekontrollen til musikken jeg spiller i den tuninga. Savner en ekstra volumkontroll da siden jeg bruker neckpickupen en del ganger for svak, varm distortion, nesten clean.

Utendørs, så klart! Har jo sett flere gode bilder av gitarer utendørs. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke tenkte på det.. :blush:

Midt på natta er likevel ikke en særlig god ide... :lol:

Spøk til side, sterkt sollys kan også være problematisk. :) Vet ikke hvilket kamera du har, men det går an å eksperimentere med forskjellige lyskilder innendørs også, men unngå blits, som sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.