Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Teletråden


GunnarpåMo

Anbefalte innlegg

Hamer T-51, "modern vintage" tele med wilkinson bridge, sperzels og 14.5" halsradius. SD Broadcaster bridge-pu og Vintage '54 neck-pu. Bra resonans og uventet mye trøkk i bassen. Nesten like mye twang som i hardtail-straten min ...:)

106968_s.jpg

Fullversjon: http://sportsfiske.n...3078/106968.jpg

Bill Lawrence USA Swampkaster T med 3 "liggende stack" single-blade buckers i strat-konfig. Lettspilt og allsidig, men foretrekker Hameren til typiske tele-oppgaver (cleans, dubbe over Les Pauls etc). Ryker kanskje ut ved anledning.

106969_s.jpg

Fullversjon: http://sportsfiske.n...3078/106969.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har en 1985 Japansk '72 Custom Re-Issue som jeg regner med å skulle kvitte meg med som går for en hyggelig sum. Singlecoil i bridge med masse twang, og en til de grader feit widerange humbucker i neck. Jeg synes den har utrolig kul lyd, men etter at jeg kjøpte tilbake LP'n min har jeg pr. nå ikke råd til å ha begge, og da passer Tele'n dårligst inn i det lydbildet jeg som oftest er en del av.

Byttet LP'n min mot denne med Audun for en måneds tid siden, og klarte ikke motstå fristelsen da den kom ut for salg igjen. Begge gitarene er knall, men liker Gibbo'n hakket bedre.

Send gjerne en PM om du er interessert.

Bildet Audun overtalte meg med, håper han ikke har noe imot at det brukes igjen :) Har behandlet den veldig pent den måneden den har vært hos meg

DSC_0472.jpg

Endret av Duckling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ute etter en tele med fet og chunky lyd. Skal brukes til rock'n roll selvfølgelig! Er en baja tele et bra alternativ? Hørt utrolig mye bra om den.

Det er en Tele. Med moderat v-halsprofil, god i handa, Men jeg skjønner ikke helt poenget med S1-switchen. Gir i prinsipp at du kan vele mellom serie- eller paralellkoblede pups. Massa greier. Tele skal være enkelt, spørru meg .. en enkle mann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 1985 Japansk '72 Custom Re-Issue som jeg regner med å skulle kvitte meg med som går for en hyggelig sum. Singlecoil i bridge med masse twang, og en til de grader feit widerange humbucker i neck. Jeg synes den har utrolig kul lyd, men etter at jeg kjøpte tilbake LP'n min har jeg pr. nå ikke råd til å ha begge, og da passer Tele'n dårligst inn i det lydbildet jeg som oftest er en del av.

Byttet LP'n min mot denne med Audun for en måneds tid siden, og klarte ikke motstå fristelsen da den kom ut for salg igjen. Begge gitarene er knall, men liker Gibbo'n hakket bedre.

Send gjerne en PM om du er interessert.

Bildet Audun overtalte meg med, håper han ikke har noe imot at det brukes igjen :) Har behandlet den veldig pent den måneden den har vært hos meg

DSC_0472.jpg

Kul rockebørse det der! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.