Web Analytics
Jump to content

Småtips om denne!..

Zoudus
 Share

Recommended Posts

Hallo igjen!

Som dere kanskje vet har jeg postet før anngående tips om hva slags topp og kabinett jeg burde kjøpe! Jeg fikk mange gode tips og tror at jeg har kommet fram til en! Men jeg trenger noen råd til om dette er ett tiktig valg anngående min musikk-sjanger!

Toppen jeg har sett på er en Marshall JCM2000 DSL100 som da kommer til og bli spilt igjennom en Marshall - 1936!

Min musikk sjanger går mest utpå Zeppelin Sabbath KISS AC/DC også videre. Så er dette et lurt valg? Er veldig usikker og har ikke lyst til og sløse med penger!

Forresten jeg søker etter et konkret og greit svar, jeg er ikke særlig utbredt når det gjelder "rør" "pre-amps" og stuff like that! Så, leter etter et simpelt svar på om dette er bra nok for det jeg er ute etter!

TAKK!

Edited by Zoudus

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Siste aktive tråder

• Jeg liker kjøpene dine Zed! Har mange av dem i samlingen min👍
    • Takk for tipset.. Skal kikke.
    • For å låte tidsriktig. Når det gjelder viola da gamba og andre tidlige strykeinstrumenter, finnes det heller ikke noe brukbart alternativ. Dessuten er alle de klassiske instrumentene vi spiller på i dag egentlig lagd for tarmstrenger, nylon og stål ble ikke vanlig før etter krigen.   De billigste tarmstrengene til gitar koster vel rundt 500 spenn + frakt og toll. Som sagt, prøv syntetisk tarm isteden. De jeg anbefalte over låter etter min mening mye bedre enn nylonstrenger uten å koste mer. For et godt sett strenger til min bassgambe, må jeg ut med et par tusen.
    • Hvorfor velger foll å spille med dem da da? :S jeg har aldri rørt ett instrumemt strenget opp med tarm, bare vet det ble brukt i gamledager så fikk lyst å prøve. erre så steike dyrt da?? Høres jo ut som vinninga gikk i spinninga liksom
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.