Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Presentasjon av Esp-en


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har hengt her en stund, men kjeder meg...så jeg skriver en presentasjon nå :P

Som dere sikkert ser i navnet mitt(Esp-en), så heter jeg altså Espen.

Jeg kommer fra bibelbeltet, sørlandet, og har ikke noe i mot det.

Jeg har drevet med gitar i ca 3-4 år, men har vært lat til å øve, så kan vell si at jeg ikke er så veldig flink=/

Jeg gav opp gitar et av årene også pga. jeg ville begynne med programering istedet, men fant heldigvis ut til slutt at jeg gitar drar mer damer en programering :lol:

Nå for tiden blir det ennå lite øving, da jeg liker fiksing og bygging av gitarer bedre. jeg gjorde ferdig min første selvbygde(nesten) i år, noe som førte til en ny, dyr, men også morro hobby :)

Andre hobbier en gitar er pc, smiing, lage smykker, trearbeid, metallarbeid, fisking og MUSIKK!

Innen musikken så går det for det meste i metal/screamo/core, da er det band som:

Wintersun, Ensiferum, Necrophagist, Sunless rise, as i lay dying, Asking alexandria,underoath, Children of bodom, Demons and wizards, Mychildren Mybride, Escape the fate, the black dahlia murderers etc.

Infoen oppdateres kanskje en dag jeg kjeder meg enda mer! :lol:

Noe dere lurer på? spørr i vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Welcome! As I Lay Dying er überfett!

Indeed! :)

Hei Esp-en!Jeg har stor sans for noen av hobbyene dine: Fiksing og bygging av gitarer, smiing, lage smykker, trearbeid, metallarbeid :) og MUSIKK!

Takk for det! :)

Fisking og Metal går hånd i hånd det ! Bra fiske-draps musikk det vettu :P

Haha, er deilig å nyte livet mens man sitter å fisker og hører på metal!

høres mer ut som emo

Smaken er som baken.

Velkommen. Var du på As I Lay Dying på Hove? Det var jeg. Stod helt foran og headbanga så nakken var vond i en uke etterpå. Var også så heldig å ta i mot et plekter som ble kastet ut. :)

Kom meg deverre ikke dit i år! :(

Men håper på å få sett dem live en eller annen gang.

Takk for all velkomst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.