Web Analytics
Gå til innhold
MDRattle

Gitaren som gis bort

Anbefalte innlegg

Jeg kan restaurere denne gitaren under en av følgende forutsetninger:

* Den ferdige gitaren blir donert til en kulturskole som har behov for den (hvis den er noenlunde spillbar)

-eller-

* Den ferdige gitaren blir auksjonert bort og uavkortet salgssum går til "en god gitar-sak", f.eks en lokal kulturskole eller noe lignende.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiver meg på jeg og ! :D Spennende! Både hvem som får den og hva som kan bli gjort med den ! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Full støtte til HvitRavn! Godt forslag fra han.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan kan du ha flere gitarer du ikke har råd til?

Litt utydelig kanskje. Jeg har flere prosjektgitarer som jeg ikke har råd til å gjennomføre prosjektene på. Har råd til å ha gitarene (:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ønsker gjerne å gjøre stas på gitaren!

Hva er det som "mangler" for å gjøre den ordentlig i stand?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott med respons her. Flott forslag fra HvitRavn også, men jeg har ikke lyst til å gå tilbake på det jeg sa i første post. Kommer til å ta en trekning her på søndag, så da får flere meldt seg på. Noen moderator som har lyst til å ta en trekning?

Angående mangler for å få den i stand:

Det kommer jo an på hvor god stand du vil ha den i. Setter du på strenger nå, så vil den virke.

Båndene ser greie ut, om enn litt flate. Gripebrettet er lakkert, og det ser fint ut.

Sadel ser for jævlig ut. On/off switchen til humbuckeren er knekt. On/off switchen til neck/middle fungerer, mener jeg. Låsemutrene bør skiftes. Litt småtteri her og der egentlig.

Pickupene er heller ikke mye å skryte av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott med respons her. Flott forslag fra HvitRavn også, men jeg har ikke lyst til å gå tilbake på det jeg sa i første post. Kommer til å ta en trekning her på søndag, så da får flere meldt seg på. Noen moderator som har lyst til å ta en trekning?

Angående mangler for å få den i stand:

Det kommer jo an på hvor god stand du vil ha den i. Setter du på strenger nå, så vil den virke.

Båndene ser greie ut, om enn litt flate. Gripebrettet er lakkert, og det ser fint ut.

Sadel ser for jævlig ut. On/off switchen til humbuckeren er knekt. On/off switchen til neck/middle fungerer, mener jeg. Låsemutrene bør skiftes. Litt småtteri her og der egentlig.

Pickupene er heller ikke mye å skryte av.

Ok. Jeg har en gammel "heavy" gitar jeg gjerne kunne "parret" den med skjønner du. Det tror jeg hadde blitt stilig!

Endret av Kossoff

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.