Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Elektronisk musikk!


død

Anbefalte innlegg

Venetian Snares: Vet at Roar digger ham, og det gjør faen meg jeg også. Kongen av breakcore, IMO.

Var vel mer fan før, men gått litt lei. Kan gi Dev/Null = Lazer Thrash en go, skulle tro at du liker den.

Av dubstep kan du vel sjekke ut Broken Note - Terminal Static. Personlig hater jeg sjangeren intenst og føler et sterkt behov for å markere det.

Ellers blir mitt bidraget mitt til tråden en låt fra min favorittartist i sjangeren Enduser:

Får megastivert når trommene kicker inn. <3

Sitter på mobilt bredbånd, så jeg aner ikke hvor ræva lyden er. Kjenner man youtube rett er det vel ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Full on psytrance og metal gitar er forøvrig usedvanlig vanskelig å blande. Har gjort atter forsøk og feilet hver gang. Har hørt mange forsøk før men ingen som har lykkes særlig godt i mine ører. Er ikke gitaren tight nok blir kontrasten mot backingen alt for stor, og er den tight nok mister gitaren som oftest de kvalitetene vi finner appelerende. Round peg in a square hole. For å lykkes med gitar/electronica må det man gjøre kompromisser på begge sider. Clean lyd fungerer som regel bedre hi-gain.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.