Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sjustrengsblues

ErlendB

Anbefalte innlegg

HIV og hoi!

EDIT: var litt småfull i går (er det fortsatt) da jeg postet denne, så skal skrive bedre beskrivelse!

Hørte noe greier på TV-en jeg syntes var tøft, så gjorde jeg om det til et helt annet riff. Synes det ble ganske tøft!

Utstyr: Ibanez 7321, Guitar Rig 4, Reaper, Beatcraft.

Kommentarer mottas!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne var kul da :) Liker spesielt den skitne tonen du bruker til blues grooven og leaden.

Savner litt trommefills når du skifter om styles, men det kommer seg garantert etter hvert.

Ellers hadde litt melodiprogresjon også tatt seg ut, men det kommer helt an på hvordan du selv ville ha den. Nå må du bare ikke stoppe her.. Bare pøs ut flere ideer du kommer på!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for kommentar!

Tonen er jeg veldig fornøyd med.. Høres nesten ut som jeg spiller på en nedstemt Strat!

Trommene skal jeg fikse litt på.. Er enig angående fills osv. Bruker Beatcraft (-.-) til trommer, så har ikke så mange muligheter, men skal gjøre om. Melodi prøvde jeg å lage, men synes det er så vanskelig å lage en gjenkjennelig melodi. Den siste melodien før siste riffet kunne jeg gjort noe ut av.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.