Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Generell info om Gibson Les Paul modeller


Norstorm

Anbefalte innlegg

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heritage framstår nok som noe bedre totalt sett da de ikke helt konkurrerer med Gibson i alle prisleier.

De aller fleste Gibson jeg har prøvd i prisleiet 18.000+++ har holdt en viss kvalitetsminimum og er meget sammenlignbart med Heritage.

Dersom Heritage har hatt modeller ned til 5.000kroner og opp så tenker jeg at det hadde vært en del oppfatninger av at kvaliteten varierer også.

Hadde Godlyd som relativt nær nabo inntil nyling så jeg har fått testa noen Heritage modeller de siste årene.

Prisen på Heritage er også godt sammenlignbar med Gibson sine tilsvarende modeller... den store forskjellen ligger i at Heritage har en (i mine øyne) en ganske stusselig headstock.

Så hvorfor kjøpe Heritage som etter alt jeg kan skjønne kun lager Gibson kopier? De fortsatte den veien Gibson hadde tatt de i mange år i stedet for å bruke kunnskapen sin til å gjøre det de kanskje hadde en formening om at Gibson kunne gjort bedre.

Synes egentlig ikke Gibson er så overpriset som enkelte skal ha det til... de som lager diverse Gibson kopier med kvaliteter som skal måle seg med en Gibson CS setter gjerne en pris som minst tilsvarer en orginal Gibson CS også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.