Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ricky?


draugen

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en EC-1000 av han, gikk fint for seg. Eneste var vel at han unnlot å informere om hakk i båndene, men var ikke noe big deal. Jeg vet ikke om det er noe jeg kan forvente av en gitar som er noen år gammel heller.

Verre når man betale en vare uten å høre noe meir fra fyren, ei heller se no tel varen!

Siste info va 22 juni at han va sjuk å sia det har han ikkje vært innom forumet...

Kan jo hende det e en stor misforståelse, eller at han e havna i koma eller no!

Kem veit??

Men man bynn jo å lure å vil ha ei forklaring av sånt.

Prøve ikkje å henge noen ut, men har ikkje mange andre referansa å forholde meg tel anna så det her forumet kor kontakten blei oppretta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi liker ikke at folk blir lurt på forumet. Oppgi hva slags type kontaktinfo du har, så skal jeg se om jeg kan bidra med mer. Send det gjerne som PM.

Det er også aktuelt med ban og slikt, men det får vi ta etter hvert. Sender en PM til han der jeg ber ha ta kontakt med deg.

Jeg vet allerede hva han heter, hvor han bor, hvilken ISP han bruker, hva han tjener, hvor han jobber og så videre. Internett er skumle saker..

I utgangspunktet er du anomym på forumet, men hvis det er snakk om svindel eller adnre lovbrudd er det en annen sak. Jeg vil vite mer om denne saken. PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.