Web Analytics
Jump to content

Ny låt på myspace!

død

Recommended Posts

Er i gang med preproduksjon i forbindelse med innspilling av EP utover sommeren/høsten, og tenkte at jeg skulle spamme det her :lol: Er Mariposa som er ny, btw.

The Farmhouse Killings på myspace

Selve innspillinga ble gjort på seks timer, inkludert opp- og nedrigg, så lydkvaliteten er definitivt ikke den beste, men allikevel god nok til at jeg gidder å vise det frem. Største problemet er at produsenten valgte å drukne vokalen i klang :(

Største problemet er at produsenten valgte å drukne vokalen i klang :(

Grøss... Det var helt jævlig...

Låta er dritkul da! Og produksjonen er så som så, litt vel mye bass kanskje, og den håpløse myspace komprimeringa...

Straigt up framgang det her ass. Låter fett.

Synes ikke lyden var noe ille jeg, men.

:D :D :D:wub:

Satser på få til skikkelig ballespark når vi får spilt inn på ordentlig. De nye greiene våre låter mildt sagt LITT bedre enn det vi gjorde for et par år siden.

Gitaren må fremheves mer og gitarlyden må være mer "in your face".. Den virker litt paff.

Merker også at innspillingen var litt utight til tider, men greit nok. Mandig sang.

Edited by Konnis

Du har helt rett, er til tider veldig utight, får skylde på at vi ikke brukte spesielt god tid :lol: Kan garantere at den ferdige EPen kommer til å bli meget, meget bra, dog. Hyggelig at du likte sangen :)