Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny combo


Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Er ute etter en ny combo om dagen. Den skal brukes på småjobber og øvinger. Bør helst ha en ganske god clean. Har sett litt på en jcm 900 2x12. Åssen er den? Noen andre forslag? Spiller foresten rock/punk.

Gå i en butikk og test masse forsterkere... jcm 900 er en fantastisk forsterker btw..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du villig til å kjøpe brukt?

Mye fint å finne til rundt 5k til tider. Blant annet Rivera, Vox, Fender, Hughes&Kettner ol.

Siden den skal brukes mye med band og spillejobber, så ville jeg ihvertfall sett etter en god rørcombo. Da får du mye god lyd mtp volum.

Ellers, av transistor, så er ikke denne så gale heller:

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller faktisk litt mot en vox ac30cc2. Hvordan er denne? Ser den er laget i Kina. Er det et minus?

Du mener om det er en fordel at den er satt sammen av æreskjære kinesiske arbeidere i stedet for halvfulle engelsk-menn etter et par pints i lunsjpausen? :lol:

Neida, bare tull selvfølgelig. ;) CC2 har vel jevnt over fått gode skussmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fender blues deluxe!!! Vrengen kan ikke måle seg med andre fendere, som er kjent for dårlig vrengkanal og god clean kanal...

Vrengen er drit bra... 60-talls aktig, akkuratt som vox ac30.

Cleanen knuser ac30 så sykt!!! God og varm. Mye forsterker for penga!!! Bør absolutt testest :) Har ikke angret et sekund på at jeg kjøpte min :blush: (Kjøpte den for to dager siden)

Drit bra vreng, syyyk clean også nydelig fender reverb oppå det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fender blues deluxe!!! Vrengen kan ikke måle seg med andre fendere, som er kjent for dårlig vrengkanal og god clean kanal...

Vrengen er drit bra... 60-talls aktig, akkuratt som vox ac30.

Cleanen knuser ac30 så sykt!!! God og varm. Mye forsterker for penga!!! Bør absolutt testest :) Har ikke angret et sekund på at jeg kjøpte min :blush: (Kjøpte den for to dager siden)

Drit bra vreng, syyyk clean også nydelig fender reverb oppå det!

Så så. Du må ikke glemme kriteriet "personlige preferanser" oppi hyllesten din her nå da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den er seriøst noe å prøve :) Har du prøvd den selv, eller???

Nei, jeg har ikke det, men har prøvd mange andre Fender-amper, og betviler ikke at det er en god amp. Det er uttalelser som "knuser cleanen i AC30 så sykt" som ikke faller helt i god jord hos meg. Hva som knuser hva, kommer an på hva man liker og foretrekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville titta etter brukte saker hvis du skal kjøpe forsterker. Samtidig, Bogner Alchemist combo var på tilbud på 4sound på Kvadraten ved Stavanger. Den gjør alt veldig bra, med unntak av metall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.