Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilken wah til mye vreng?


Konnis

Anbefalte innlegg

Skal erstatte wahen min (GCB-95) i noe bedre. Har tenkt på noen alternativer:

535Q: Dette regnes jo som noe av det mest fleksible av waher pga. store innstillingsmuligheter. Låter den fett med mye vreng?

95Q: Har hørt lite om denne, men liker tanken på "auto-return" som gjør at jeg slipper å tråkke pedalen i bånn hver gang jeg skal skru den av. Tanker om denne?

Wylde: Denne er jo safe til metal, men ser litt harry ut

CAE: Denne virker utrolig fet, men vet ikke hvordan den duger med masse vreng. Pluss for at den ser fet ut :P

Edit: også et pluss om pedalen er true bypass eller har et greit buffer (ikke som GCB-95). Vet at CAE er det, vet ikke om de andre er det.

Endret av Konnis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

At noe ser harry ut bør vel ikke ha noen innvirkning? Når du står på scena så er det ikke sånn at folk begynner å peke, og gapskratte på grunn av en harry pedal! Hadde du brukt en Dean From Hell hadde jeg skjønt problemet, men en pedal er det vel ingen som bryr seg om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker 535Q til det meste. Utrolig digg å ha flere innstillinger, kan liksom bestemme om man vil ha litt wah som ikke "høres" så godt eller om man vil gå totalt Zakk eller Hammett :D

Jeg spiller ikke den hardeste type musikk, men den har også en egen boost/litt vreng-knapp på siden som gjør at den blir litt råere.

Vil absolutt anbefale den. Jeg er veldig fornøyd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At noe ser harry ut bør vel ikke ha noen innvirkning? Når du står på scena så er det ikke sånn at folk begynner å peke, og gapskratte på grunn av en harry pedal! Hadde du brukt en Dean From Hell hadde jeg skjønt problemet, men en pedal er det vel ingen som bryr seg om!

EY! ikke diss dean from hell, det er en jævla bra Wah-Pedal skal jeg si deg! Justerbar Wah med valgfri volumboost er ikke værst! :D

Endret av Hallstein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at Boss ikke er top notch blant metal-headsa, men PW-10 har flere modes og bla.a. en custom-mode der du kan justere range, volum osv. selv. Kommer du over en brukt, er det nok verdt et forsøk. Jeg er i hvert fall godt fornøyd, men jeg bruker sjelden mye vreng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt hende at Weeping Demon er best i forhold til pris, men den ser jo ut som et uvær og vil ikke akkurat stille den i "høyere klasse" av wahpedaler :P

PW-10 har jeg prøvd og den holder jeg meg dessverre unna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.