Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jake e lee


Villunge

Anbefalte innlegg

lurer bare på om noen andre har sansen for han? Jeg DIGGER han! bare synd at vi hører så lite fra den fronten.. d var vel ozzy som var høyde punkte i karrieren hans. tenk om han hadde spillt med ozzy igjen !, selv om jeg vet at det aldri vil skje .. hadde jeg fått valget av å gå på ozzy konsert med enten zakk wylde eller jake e lee så hadde det ikke vært tvil, JAKE E LEE !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har osså den plata ... morsomm til tider høres ut som han bruker alt han eier og har av effekter !! (se den gamle spectraflex reklamen)

Har enorm sans for Jake E Lee er mye på saiten hans (jakeelee.com tror jeg det var)

Spesielt Badlands er noe jeg hører på veldig ofte !

Og han er også "inspirert" meg til å spille på ESP ( Med George Lynch .... )

Ozzy greiene er kule men ikke like rå som Badlands ! , han har foressten gjort mye kule tribute greier ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 years later...

Villunge, jeg liker veldig godt at du lager tråd om Jake E. Lee, og at du skryter av hans arbeid med Ozzy Osbourne, for jeg er veldig enig, det han gjorde med Ozzy var stort sett fett :)

Men at du ikke nevner Badlands, bandet han hadde med Ray Gillen, Eric Singer og (ukjente) Greg Chaisson etter at han var ferdig med Ozzy, det gjør litt vondt xD Har du ikke hørt dem anbefales dette bandet, Badlands, veldig veldig veldig sterkt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har osså den plata ... morsomm til tider høres ut som han bruker alt han eier og har av effekter !! (se den gamle spectraflex reklamen)

Har enorm sans for Jake E Lee er mye på saiten hans (jakeelee.com tror jeg det var)

Spesielt Badlands er noe jeg hører på veldig ofte !

Og han er også "inspirert" meg til å spille på ESP ( Med George Lynch .... )

Ozzy greiene er kule men ikke like rå som Badlands ! , han har foressten gjort mye kule tribute greier ..

Helt enig her! Spesielt det med Badlands!!! :)

Har hørt førsteplata og Dusk, og det er så j**** mye fett på de platene :D

Kan diskutere Badlands lenge, vet ikke om så mange andre norske fans, så hvis du vil blir jeg gjerne med på en Badlands-diskusjon en gang :)

Endret av Randy Rocket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.