Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp til Line6 forsterkere


Anbefalte innlegg

tror ikke du kan sammenligne en line6 forsterker med en marshall rørforsterker akkurat. vil han ha rørforsterker, så kjøp rørforsterker. det er mitt råd, for man blir ALDRI førnøyd med noe annet hvis man vil ha rørlyd. og modelleringsforsterkere er greit når man er ny innen gitar slik at man kan forske litt på forskjellige lyder, men etterhvert så hører man hvor syntetisk og steril lyden egentlig er.

så kjøp heller en liten rørforsterker på 15-20w istedet for å brenne av samme sum på en transistorforsterker med flere ganger så mye watt som du trenger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, en Vetta er noe ganske annet enn en Spider Valve og det vises på prisen tongue.gif

Som Jøtul nevner over her er det ingen av de som kan konkurere ut en skikkelig Marshall, men Vetta'n har hakket råere simuleringer enn Spider'n.

Selv synes jeg Vettaen er en utrolig fleksibel amp. Høres kanskje ikke 100% ut som ampene den skal simulere, men det er godt nok til at 99% av publikum aldri hører forskjell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, en Vetta er noe ganske annet enn en Spider Valve og det vises på prisen tongue.gif

Som Jøtul nevner over her er det ingen av de som kan konkurere ut en skikkelig Marshall, men Vetta'n har hakket råere simuleringer enn Spider'n.

Selv synes jeg Vettaen er en utrolig fleksibel amp. Høres kanskje ikke 100% ut som ampene den skal simulere, men det er godt nok til at 99% av publikum aldri hører forskjell..

publikum hører nok ikkje forskjell :P de fleste hører bare "gitarlyd". det er som regel gitaristen selv som er på den evige jakt etter "lyden", publikum er fornøyd så lenge det er vreng når det skal være vreng og clean når det skal være clean :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.