Gå til innhold
MadeInChileBornInNor

Metal Band leter etter en rå VOKALISt ! BERGEN !

Anbefalte innlegg

Hei!

Drømmer du å være vokalist / frontman for ett rått metal band? Nå har du sjansen ; )!

Vi er nemlig ett ganske ferskt Metal band som spiller i litt forskjellige metal sjangre! Men ikke la deg lure! Vi har mange års erfaring med musikk og jeg kan si at vi er tighte og har bra kjemi! akkurat nå består vi av 1 trommis, 1 gitar, 1 bass og snart for vi en gitar til ; ) (vi er alle i 20 års alderen)

Om deg : Alder har ikke no å si, bare du kan gjøre din greie BRA! du må ikke ha de sykeste skillsene på vokal, men bare du har en rå og tøff stemme og synger med med hjertet og ikke minst ha mye ENERGI på scenen!!!

Tror du dette kunne vært noe for deg ?? Ta kontakt på: jogatodeful@hotmail.com eller Message meg her på siden.

( Band: pantera, soufly/sepultura/Cavalera, lamb of god, el caco, black debbath +++ masse mer )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vetsje om dette e noe du kunne ha jobbet med men sjekk meg ihvertfall ut.. liker lamb of god men har aldri synget scream growl..

er bare 15.. blir 16.. går 1vgs

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vetsje om dette e noe du kunne ha jobbet med men sjekk meg ihvertfall ut.. liker lamb of god men har aldri synget scream growl..

er bare 15.. blir 16.. går 1vgs

skal jeg være helt ærlig så tror jeg ikke at du er den vi leter etter.. av det jeg hørte. men viss du vil så kan jeg fikse audition for deg senere?

kanskje du kan prøve deg litt frem på litt growl eller scream så for vi se.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal jeg være helt ærlig så tror jeg ikke at du er den vi leter etter.. av det jeg hørte. men viss du vil så kan jeg fikse audition for deg senere?

kanskje du kan prøve deg litt frem på litt growl eller scream så for vi se.

Trokke jeg er noe for growl og scream uansett.. Men viss du kjenner noen som vil starte punk band eller noe så kan du be dem gi meg en lyd :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Jeg er 21 år, en bassist egentlig men har både spilt og sunget (samtidig) i band før. Vokalstil minner litt om Hetfield ifølge noen, andre som har påvirket meg inkluderer Michael Poulsen fra Volbeat og Troy Sanders fra Mastodon.

Kan growle litt men er best på "harsh clean" type vokal, hvis du skjønner hva jeg mener. Men jeg er klart mest komfortabel med en bass i hånden, de par gangene jeg har måttet stå på scenen uten en bass i hendene har jeg ikke prestert i nærheten av like bra som jeg vil med bass. Har mye energi på scenen med instrumentet men blir litt ukomfortabel med bare mic.

Men hvis dere er villig til å gi meg en sjanse så kan vi se om det kan funke. Og hvis dere plutselig står uten bassist så stiller jeg gjerne opp på "audition".

Endret av Señor Torpedo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Jeg er 21 år, en bassist egentlig men har både spilt og sunget (samtidig) i band før. Vokalstil minner litt om Hetfield ifølge noen, andre som har påvirket meg inkluderer Michael Poulsen fra Volbeat og Troy Sanders fra Mastodon.

JIZZ

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må selvsagt nevne Sanders som en felles bassist/vokalist. Har nok blitt påvirket mer av Crack the Skye-vokalen enn Remission/Leviathan, jeg klarer ikke sånn growling. Ikke spesielt bra ihvertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey folkens!! Vi leter forsatt! og det er noen som er inntereserte! men jeg vil ha fler så vi kan finne den perfekte!

Jeg kan også nevne at vi har fått ett Veldig bra øvingslokale.

COME ON PEOPLE!

Viss noen vil høre hvordan vi spiller før audition, er det bare å si ifra; )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kom over denne tråden ved et kjapt google søk, er den helt død siden den er 3 år gammel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, og siden trådstarter heller ikke har vært aktiv på et par år, stenges den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.