Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Første Toto Tribute Øvelse


Biaxident

Anbefalte innlegg

Den er idag =) Endelig starter vi, grunnen til at jeg poster dette er vel for å promotere litt. Jeg skulle så gjerne møtt dere alle derfor lurer jeg på hvor mange det er her som gjerne hadde vært med på en møte på en pub etter konserten? Konserten vil holde sted i Sandvika, på ett sted som heter Musikkflekken. Konserten er ikke for om noen måneder, men grunnen til at jeg nevner det så tidlig er at jeg gjerne vil ha en hvis oversikt over hvem som kunne vært interessert i og komme å se på oss på konsert og møtes etterpå på en eller annen pub i Sandvika, hvilken vet ikke ennå, men det ordner seg. Hvis noen ønsker legger jeg gjerne ut track list =)

Så, jeg vet at noen kommer hvertfall, Anders, kanskje Nettrom, sikkert noen fler som jeg kjenner herfra også. Men selv om alle kanskje ikke er venner på forumet så vil jeg så gjerne at dere kommer uansett. Vi har alle forskjellige meninger om mye rart, men for en kveld synes jeg vi kan møtes bare for å snakke Toto og musikk uten å kunne krangle og bare vise respekt for hverandres meniger =)

Håper jeg ser dere,

Baard Jakobsen :)

Ps: Jeg møter opp i rutete skjorte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er idag =) Endelig starter vi' date=' grunnen til at jeg poster dette er vel for å promotere litt. Jeg skulle så gjerne møtt dere alle derfor lurer jeg på hvor mange det er her som gjerne hadde vært med på en møte på en pub etter konserten? Konserten vil holde sted i Sandvika, på ett sted som heter Musikkflekken. Konserten er ikke for om noen måneder, men grunnen til at jeg nevner det så tidlig er at jeg gjerne vil ha en hvis oversikt over hvem som kunne vært interessert i og komme å se på oss på konsert og møtes etterpå på en eller annen pub i Sandvika, hvilken vet ikke ennå, men det ordner seg. Hvis noen ønsker legger jeg gjerne ut track list =)

Så, jeg vet at noen kommer hvertfall, Anders, kanskje Nettrom, sikkert noen fler som jeg kjenner herfra også. Men selv om alle kanskje ikke er venner på forumet så vil jeg så gjerne at dere kommer uansett. Vi har alle forskjellige meninger om mye rart, men for en kveld synes jeg vi kan møtes bare for å snakke Toto og musikk uten å kunne krangle og bare vise respekt for hverandres meniger =)

Håper jeg ser dere,

Baard Jakobsen :)

Ps: Jeg møter opp i rutete skjorte :D[/quote']

Toto? :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.