Web Analytics
Jump to content

DBZ hos din lokale musikkforhandler?

rocktrond

Recommended Posts

Vill bare informere om at PowerGuitar.no ikke bare selger DBZ gitarer, men har også distributørstatus, og gir dermed andre forhandlere muligheten til å ta inn DBZ gjennom oss.

Jeg har sendt ut tilbud/informasjon til de fleste (tror jeg) musikkforhandlerne i landet. Så om du er interesert i DBZ så spør hos din lokale forhandler om de kan ta de inn.

Les her hvordan DBZ gjør det i statene.

dbz-2010-900.jpg

Edited by rocktrond

Kuult! Men blir det samme pris da som å bestille fra deg, eller vil de ta litt ekstra for det?

Jeg oppererer med samme veiledende priser som andre forhandlere. Noe annet ville vært unfair - og jeg tror ikke mange andre forhandlere hadde vært intereserte om jeg skulle underby dem på pris hele tiden.

Edited by rocktrond

Ganske imponerende utvalg. Men finner ingen info om prisnivåer. Tør man spørre sånn omtrent hva en Verona vil koste her i kongeriket ? :)

Rundt 5.000,- for de rene akustiske modellene og rundt 6.500,- for de med elektronik (uten bag/kasse).

Trond: Står prisene et sted på siden din? Har leitet i godt å vel et halvt minutt, men klarer ikke å finne de.

Nei - har ikke fått lagt ut prisene på nett enda (litt sløvt, men det er så alt for få timer i døgnet). Generelt kan man si at de aller fleste modellene ligger i sjiktet 7-10.000,- (men noen er nede rundt 5.000,- og de dyreste rundt 11.500,-)

Nei - har ikke fått lagt ut prisene på nett enda (litt sløvt, men det er så alt for få timer i døgnet). Generelt kan man si at de aller fleste modellene ligger i sjiktet 7-10.000,- (men noen er nede rundt 5.000,- og de dyreste rundt 11.500,-)

Med andre ord, en Bolero USA modell til 11.500,-?

Rundt 5.000,- for de rene akustiske modellene og rundt 6.500,- for de med elektronik (uten bag/kasse).

Hmm.... En Verona DCFM i Honeyburst ser jo ikke "feil" ut... Skiller seg litt fra tradisjonelle med særpreget headstock bl.a. :) Hvis de blir tatt inn til landet så hadde det jo vært fint med en anmeldelse om spillefølelse osv etterhvert. Også fysiske mål, for å finne ut om den passer i dreadnought-kassa mi... :D Trenger en god akkert til en edruelig pris etterhvert, så da signer jeg opp for Newsletter jeg :D

Med andre ord, en Bolero USA modell til 11.500,-?

Nei. Kanskje litt dårlig spesifisert fra meg, men disse prisene gjelder standard modellene, ikke de håndbygde USA modellene. Beklager om jeg gav falske forhåpninger. Listepris på Bolero USA er 24.950,-

du har ikke tatt kontakt med noen av gitarbutikkene i horten?

Stensrud Musikk i Horten skal ha fått epost m/ info.

Tviler sterkt på det. En Bolero USA koster ca 25000,- når Dollar blir gjort om til Norske kroner. Kan bare tenke deg hva den ville koste her i Norge.

Tja - ca 50,- kr mindre ;)