Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva skal jeg bruke pengene til?


LesPaul

Anbefalte innlegg

Hey folks!

Jeg har to gavekort på butikken Strings & Things som befinner seg på Strømmen Storsenter. http://www.strommenstorsenter.no/Butikker1/Butikker/Strings--Things---Romerike-Musikksenter-AS/ Gavekortene har svidd i lomma en god stund og på lørdagen skal de endelig brennes.

Her kommer problemet:

Jeg vet ikke hva jeg skal bruke dem på!

Et gavekort er på 200 kr, og det andre er på 500 kr. Hvis du da er sånn passe god matte skjønner du kanskje da at det dreier seg om 700 kr...

Jeg kan kanskje legge til 300 kr til, slik at det blir et litt rundere tall. ;)

Det er noen ting jeg har tenkt på:

- En eller annen form for WahWah/Cry Baby, men vet ikke om jeg får en til under 1000 lappen og om de har det i butikken.

- Et lydkort, har hatt lyst til å spille inn musikken min leeenge, men så er det det med 1000 lappen....

- Lick Library filmer, vet at det finnes i butikken og vet at jeg har råd.

- Gitar bøker, vet at det finnes i butikken og vet at jeg har råd.

- Evt. noe du kan tipser meg om.

Vet du om en WahWah/CryBaby eller et passegreit lydkort for innspilling av låter til under 1000 kr?

=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes mange gode rimelige lydkort på markedet. Du trenger ikke mer enn ett spor. Da kreves det ikke sånn sinnsykt av lydkortet for å spille inn gitar og/eller vokal ol. Jeg vil tro at de fleste får mer nytte av et lydkort fremfor en wahwah, men det er smak og behag og ikke minst behovet som avgjør.

Å spille inn musikk er god måte å vurdere sin egen spilling og eventuelt utvikle seg som musikker imo..

Skal du ha lydkort, så sjekk hva de har å tilby og spør om hjelp der. De har sikkert peiling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Jeg tror jeg skal sette lydkort som nr. 1 på handlelista, så får vi se hva dem har. ;)

Trenger ikke egentlig noe sjuke greier. Vil bare ha et lydkort som er bedre enn det som sitter i laptop'en.

Endret av LesPaul
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.