Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Periphery cover


Knutern

Anbefalte innlegg

Steike ta, dette klarte du godt. Hadde ikke forventet inkludering av soloen, men her leverte du bra.

Det tok litt tilvenning til gitartonen din, for den virker litt low-gain i forhold til originalen, men syns du klarte å innføre en mer hard rock-ish tema på sangen og det fungerte bra syns jeg.

Godt jobbet med trommene også. Jeg hadde ikke selv turt å covre noe sånt fra dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra, kult at du har programmert trommer og spiller hele pakka.

Som curl-head skriver, veldig smooth spilt, men kanskje litt for laidback, det er jo metal det her :D

Og du spiller det første riffet bedre enn de fleste andre covere jeg har sett, de fleste overdriver hver eneste bending og får med masse vibrato og greier.

Thumbs up!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for responsen!

Personleg likar eg å ta det rolig med gainen. Med min "spelestil" har eg det veldig lett med å lage ulyder o.l. om eg brukar mykje gain, samt så er eg veldig glad i nøytrale, glatte spelestiler. Kanskje dette er noko eg bør jobbe meir med.

Trommene har eg ikkje tabba sjølv men brukte dei i SD 2.0 fra det eg trur er denne midi-filen.. Eg held derimot på med å tabbe trommene på The Walk av samme band.

Eg synst eg fekk til ein hvis djentlyd. Sjølvsagt ikkje noko av Periphery eller Meshuggahs kaliber men ein slags djentlyd. Men til neste cover skal eg teste ut med høgare gain og ta hensyn til plekternedslag.

Kom gjerne med fleire tilbakemeldinger! F.eks kva av det tekniske henger etter? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe tøft! Har aldri hørt Periphery før, elsker dem nå! Takk skal du ha! :lol:

Bra spilt. Har nettopp fått meg 7 strenger selv så det er alltid en inspirasjon å se andre spille dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.