Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

RIFFS THAT CHANGED THE WORLD !!


Mr.Bungle

Anbefalte innlegg

tHeMuTh|n skrev:

du skjønte altså ikke ironien i det hele?

Altså... Det er komplett UMULIG å skjønne ironien på dette forumet. Dere snakker hele tiden om at "folk greier ikke å se ironisk på det?!?!"

Den såkalte ironien dere snakker om greier dere aldri å få fram!

Eksempel på lavpannet ironi som ingen skjønner:

Hvis de i forhold til hverandre oppleves som kvarter så er det en X5 i førsteomvending.

Det er jo kvarter. en omvendt kvart er en kvint ja, men hvis du er i A-dur og spiller en A på 2. bånd, 3. streng og en C# på 2. bånd 2. streng er det jo en ters, og ikke en sekst

Sist jeg sjekket var dette analysering. Dere har en syk form for humor der dere forpester poster med milevis av tråder for å virke ironisk. :? Hva faen er det der?!

Angående riff's that changed the world, sjekk ut hele Paranoid plata til BS. They got em all!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skumma bare gjennom og så til min forferdelse at Van Halen ikke var nevnt i en tråd som omhandler fiete riff... skam dere :P

Van Halen:

Best of Both Worlds

5150

Panama

Hot For Teacher

Top Jimmy

Poundcake

DU glemte Ain't Talking 'Bout Love :roll:

Skamme seg.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohoho ..

gøy med dette her asså . Uansett hva du sier så blir det oppfattet dønn seriøst..

Ironi trenger ikke å hoppe ut av en setning og si "HER ER JEG!!!" . det trengs ikke (burde ikke trenges , men trengs her) at det står "DETTE ER IRONI" i et innlegg.. ironi-skylappene bæres med stolthet av et par av dette forumets stolte innbyggere..

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.