Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Panzerfist


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg heter egentlig Amund, er 22 år og kommer fra Bergsøya utenfor Kristiansund på Nordmøre.

Har spilt gitar i 8-10 år og har blandt annet gått 3 år på musikklinja med el-gitar som hovedinstrument.

Er dødsinteressert i lydteknikk (både PA og studio), gitarutstyr og generelt alt som har med musikk.

Har de siste åra spilt i bandet Sodomy Club, men aktiviteten har vært litt laber det siste året..

Skal satse på å få spilt inn debutplata når jeg flytter til oslo til jul..

Lurer også på å starte noe nytt etter hvert, men har ikke tid til det nå..

Studerer for tiden Musikkteknologi ved JMC Academy i Melbourne, Australia, men flytter tilbake til fedrelandet på grunn av at lånekassen er kjip med studenter (i utlandet),

slik at jeg får ikke på langt nær det jeg trenger for å overleve der nede..

Derfor blir det et år hjemme her for å tjene opp litt penger til å evt. reise ned igjen og gjøre ferdig min bachelorgrad eller finne noe litt nermere Norge.

Musikken jeg hører på er alt fra jazz, blues og rock til heavy, thrash, black, prog og death metal og klassisk og annen musikk jeg ikke kommer på her.

World music? sikkert noe kult i den verdenen der også :)

Når det kommer til utstyr, så har jeg en Marshall JCM 900 100w amp med et 1960a cab og en Gibson SG Standard som jeg tuner i drop C ;) (koser meg nede i "kjelleren" for tida)

Når jeg har tid til å jobbe, så jobber jeg som teknikker i PA-bransjen. (kjekt med en arbeidsplass der du får alt utstyr til innkjøpspris)

Er stor fan av temaet produksjon og kan gjerne prate en god time om hvordan å lage den ultimate vokallyden ;)

Er også stor fan av å kjøre ski på vinteren og å drikke masse øl med høy rock&roll til ;)

Da har jeg ikke så mye mer å skrive her foreløpig, men bare spør hvis du vil vite noe :)

-Amund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen! Musikkteknologi har jeg sett litt på, og vurderer å søke det når jeg er ferdig på VGS, så om du kunne fortalt meg litt om det hadde det vært fint. :)

Og ikke minst, hvordan oppnå den ultimate vokallyden!

Jævli kjekt å studere musikkteknologi. Vil anbefale et år på folkehøgskole først da.. Er bare så sinnsykt kult og du lærer sinnsykt masse. Ville ikke bytta bort mitt FHS-år for alt i verden :)

Når det kommer til vokallyd, så tror jeg det må startes en egen tråd fror det, for det er et stort tema :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.