Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bytte ut Metal Zone i annen hi-gain pedal


Konnis

Anbefalte innlegg

Hey gøtta

Er fysen på må bytte ut Metal Zonen min i en annen higain pedal. Har tenkt på Blackstar HT-Dist X. Tanker om denne? Denne går på egen strømforsyning, right? (240V pga rør)

Og hvis jeg har denne Blackstaren på brettet mitt... Kommer ikke til å bruke denne hjemme, og har ikke nok stikkontakter i veggen nær forsterkeren til å kunne gi denne strøm. Den er true bypass, og signalet går fortsatt gjennom selv om den ikke får strøm, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei, Blackstaren er buffered bypass.

har selv vurdert denne, men gikk ikke for den pga jeg ikke fant noen brukte og ikke har mulighet til å teste, og da hadde jeg tapt mye penger om jeg ikke likte den og måtte selge den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe superpedal a la blackstar kanskje, men marshall jackhammer syns jeg personlig har bra gainstruktur om man kan kalle det det.

Hva med Hardwire Metal distortion?

Jeg selger en :P

Les tråden:

Hot British er fet den, men ikke noe jeg ville hatt som hovedkilde til vreng! Ønsker noe mer amerikansk da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Hardwire Metal distortion?

Jeg selger en :P

Fin pedal det. Men den er ikke såå langt unna MT-2. Ville sagt at det bare er en forbedring av MT-2 egentlig.

Ikke verdt det viss du vil ha noe helt annet enn MT-2, men ganske fin pedal som låter fett på en pedalvennlig forsterker. Mye brøl.

Men som sagt, neppe noe trådstarter har kjemåe lyst på ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.