Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Epiphone EJ-200


Snublefot

Anbefalte innlegg

Heisann

Er det noen her som har eller har erfaring med epiphone EJ 200? Vurderer å kjøpe meg en akustisk gitar. Har aldri hatt eller spilt på stålstrenger før å tenkte å kjøpe noe som er rimelig men brukbart og uten cutaway og mikrofon sånn for å se om det er noen suksess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomgående for de rimelige Epi akustiske er at de ser veldig bra ut, er sånn passelig å spille på og låter ikke veldig imponerende. Legg i et par tusen til og du får en gitar som låter markant mye bedre og er bedre å spille på. Hvis du ikke vil bruke mye penger er det mange helt greie akustiske til rundt 2000,- som gjør jobben. De er ikke fancy, men de låter og spiller like bra som de som koster en tusenlapp mer.

Det jeg sier er altså at en skikkelig akustisk koster fra ca 5k, skal du ha noe rimeligere kommer du fort like godt unna det med en gitar til rundt 2k som en til 3k

Sjekk ut f.eks Walden og Yamaha sine gitarer i prisklassen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svaret, det høres rimelig ut det du sier. Jeg har testet noen yamaha gitarer som virker bra. Men så blir det nesten som å begynne helt på nytt for jeg kjenner ikke merkene å har aldri spilt med plekter før (det er ikke helt det samme som å spille klassisk med fingra på en nylon strenger). Så derfor syntes jeg det var greit å spørre noen som har mer erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.