Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarstativ for flere gitarer i Oslo?


siimen

Anbefalte innlegg

Etter en runde i dag på 4sound og bacstage musikk hadde ingen av de gitarstativ til meg inne. Jeg er ute etter et stativ som tar 5-7 gitarer lignende dette. Noen som veit om dette er på lager i Oslo? Eller en nettbutikk med fornuftige priser? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en runde i dag på 4sound og bacstage musikk hadde ingen av de gitarstativ til meg inne. Jeg er ute etter et stativ som tar 5-7 gitarer lignende dette. Noen som veit om dette er på lager i Oslo? Eller en nettbutikk med fornuftige priser? :)

http://www.audio-media.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=8899

De har lager i Asker, du kan sikkert plukke det opp der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har sett det på Myhrbraathen like ved Spektrum.

Bestilte et fra Gitarhuset selv, det rimeligste til 5 gitarer tror jeg. Fungerer helt greit hvis det bare skal stå stille, men mitt er ihvertfall skjevt og krever at gitarene balanserer det opp med sin vekt lent den rette veien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte mitt Warwick-stativ på Norsk Musikk på Tåsen i fjor. Plass til syv gitarer i det. Mener jeg betalte rundt 1000 kroner. Lite og kompakt, og kan pakkes ned til koffert hvis du skal ha det med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp et Ultracase stativ og bli ferdig med det :)

Ja de er bloddyre men det er en grunn til at det blir brukt i 99,9% av alle pro sammnenhenger.

Har man brukt mye penger på gitarer er det dumt å ha de stående i vinglete dårlige stativer.

Ultracasene står stødig og beskytter gitarene uansett.

Jeg har hatt flere av de rimeligere versjonene, og det er en grunn til at de er rimelige!

Jeg var veldig heldig og fikk kjøpt et brukt til 1500,- (6 gitarer) men hadde skaffet meg et nytt et på flekken om jeg ikke hadde det.

Godlyd fører de her i Norge

http://www.godlyd.no/default.asp?page=533

Ellers ligger det noen på eBay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte mitt Warwick-stativ på Norsk Musikk på Tåsen i fjor. Plass til syv gitarer i det. Mener jeg betalte rundt 1000 kroner. Lite og kompakt, og kan pakkes ned til koffert hvis du skal ha det med deg.

Har du en link til et slik stativ?

Jeg har ett du kan få for 700, så å si ubrukt. Det er et sånt Stagg koffert-stativ med plass til rundt 7 gitarer.

Hvilket stativ er dette? Er det med stoff istedet for skum der gitarene ligger imot?

Kjøp et Ultracase stativ og bli ferdig med det :)

Ja de er bloddyre men det er en grunn til at det blir brukt i 99,9% av alle pro sammnenhenger.

Har man brukt mye penger på gitarer er det dumt å ha de stående i vinglete dårlige stativer.

Ultracasene står stødig og beskytter gitarene uansett.

Jeg har hatt flere av de rimeligere versjonene, og det er en grunn til at de er rimelige!

Jeg var veldig heldig og fikk kjøpt et brukt til 1500,- (6 gitarer) men hadde skaffet meg et nytt et på flekken om jeg ikke hadde det.

Godlyd fører de her i Norge

http://www.godlyd.no/default.asp?page=533

Ellers ligger det noen på eBay.

Ja det er et slik jeg virkelig har lyst på. Desverre er prisene latterlig høye synes jeg så må være et på bruktmarkedet isåfall. Selge ditt? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.