Gå til innhold
robert92

Midnattsrocken 2010

Anbefalte innlegg

Føler denne festivalen ikke blir reklamert nok i landet vårt, så skal reklareme bittelitt

Denne festivalen avholdes da på Brennelvnesset i Lakselv.

Datoene er 7-11 juli.

Bare for å nevne noen artister så har vi:

- Kent

- N.E.R.D

- Dumdum Boys

- Ralph Myerz & The Jack Herren Band

- Queensrÿche

- Marit Larsen

- Dunderbeist

Bandet Saivu stiller også opp med en litt mer kjent musikker, de skal spille sammen med nåværende gitarist i Guns & Roses, Richard Fortus:)

Dette er en festival med mye liv!

I fjor stilte de også med store artister som Deep Purple, CC Cowboys, Twisted sisters, TNT og Datarock:)

Anbefaler at flere tar turen!

Offentlig hjemmeside HER!

Endret av robert92

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det ikke vært for at jeg ikke har fylt 18 når Midnattsrocken er, så hadde jeg dratt... Faens aldersgrenser...

Syns også du burde nevnt Dunderbeist!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

D.A.D - Låt bra, helt grei set list.

DumDum Boys - Låt strålende.

Queensryche - Helt for jævlig liste...de spilte Empire, Jet city women, Walk in Shadows, I don't believe in love og Breaking the Silence...resten var fra nyeste plata :(

N.E.R.D - Definitivt det tighteste bandet, spilte faktisk med 2 trommeslagere hele tiden.

Kent - bra lyd, men er ikke akkurat det man kan kalle fan, så dro etter 4-5 sanger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Queensryche - Helt for jævlig liste...de spilte Empire, Jet city women, Walk in Shadows, I don't believe in love og Breaking the Silence...resten var fra nyeste plata :(

N.E.R.D - Definitivt det tighteste bandet, spilte faktisk med 2 trommeslagere hele tiden.

Kent - bra lyd, men er ikke akkurat det man kan kalle fan, så dro etter 4-5 sanger.

Fint at DumDum låt bra, Kjartan måtte låne mitt Marshall 1960AX-kabinett,det holdt visst ikke med vanlig 1960-kab der i gården !

http://www.finnmarkdagblad.no/bildeserier_fd/article5188909.ece?start=21

Endret av Shreddhare

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Queensryche.. var ikke bra synes jeg..

N.E.R.D var utrolig fett og samme med dumdum boys!

Digga kent sitt sceneshow, sammen med spillinga ble det fantasisk (jeg er fan x)) selvom jeg synes det ble litt teit at gitaristen bytta gitar etter hver eneste sang og flere ganger midt i en sang.

Fint at DumDum låt bra, Kjartan måtte låne mitt Marshall 1960AX-kabinett,det holdt visst ikke med vanlig 1960-kab der i gården !

http://www.finnmarkdagblad.no/bildeserier_fd/article5188909.ece?start=21

haha! stilig da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.