Web Analytics
Jump to content

Kompressor

Bogner

Recommended Posts

Skal kjøpe meg en kompressor iløpet av sommeren, men har ingen erfaring med denne type pedal så trenger noen tips...

Spiller blues/rock og kompressoren skal brukes både ved clean- og od-lyd.

Anbefalinger og erfaringer ønskes, jeg vil så langt det lar seg gjøre uansett teste pedal før kjøp.

Unngå CS-3, da er Dyna Comp et bedre valg..

Keeley sine er bra, har selv Dyna Comp, den er helt grei :)

Spiller blues/rock selv og synes MXR Dyna Comp gjør jobben bra ;) Den var særdeles billig i USA, betalte ca. 360 kr :)

Dyna Comp, ja.

Har flere komressorer, men det er den jeg tyr til hver gang jeg trenger den effekten.

Takk for tilbakemeldinger!

Det er MXR M-102 Dyna Comp dere mener da, og ikke MXR CSP028 Dyna Comp? Hva med Keeley kompressoren, er den så mye bedre at den forsvarer prisen?

Takk for tilbakemeldinger!

Det er MXR M-102 Dyna Comp dere mener da, og ikke MXR CSP028 Dyna Comp? Hva med Keeley kompressoren, er den så mye bedre at den forsvarer prisen?

Jeg snakker hvertfall om MXR M-102 Dyna Comp ;) Den andre er muligens bedre, men også langt dyrere :)

Ikke superbillig - men i tillegg til kompressor har du en råkul sustain-mode:

Denne virka jo helt rå!

Den er satt på ønskelista :)

Jeg har en cs-3 selv, når den er på er den OK-, når den er av er den en STOR SYNDER en ordentlig "tone sucker"...

Har da planer om å modde den og gi den litt mer "juice" og få satt inn TB så er du hendig med loddebolten kan det bli et bra kjøp!

Denne virka jo helt rå!

Den er satt på ønskelista :)

Jeg har en cs-3 selv, når den er på er den OK-, når den er av er den en STOR SYNDER en ordentlig "tone sucker"...

Har da planer om å modde den og gi den litt mer "juice" og få satt inn TB så er du hendig med loddebolten kan det bli et bra kjøp!

HMM, har aldri testa signal med og uten cs'en innkobla, men du mener den ødelegger lyden?? Må testes ut..