Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen tips til akustisk gitar?


NoNamesLeft

Anbefalte innlegg

Yamaha har en del gode gitarer i den prisklassen. Verdt å sjekke. Nå husker ikke jeg hva min heter da de har nummer og ikke navn, men det er noe a'la kkxyrrs56555758;6646:35:()), har preamp og er svært lettspilt. Lyden rent akustisk er også god i forhold til prisen

skal deffinitivt sjekkest ut! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yamaha er oversett, det er jeg enig i. Ikke rart, det å kalle en gitar "kkxyrrs56555758;6646:35:())," vil skremme de fleste fra å kjøpe den. Greit nok at enkelte gitarmerker har for stort budsjett på reklamebyråfronten, men her tror jeg de trendige herrer med pologenser, Mac og Iphone har fått for lite kaffe latte før de fant på navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min Taylor BB for ca 3500kr brukt. Den ser og føles helt ny ut og spiller helt suverent til prisen. Finner du en sånn en, go for it og installer en akkustisk mikk på den viss du absolutt må koble den til en forsterker.

Jeg kjøpte den akkurat for å slippe å koble til forsterker og alt det styret der.. Men men, alle har sine bruktsobråder.

Vil likevel tro at viss det ikke er et must å ha en pickup/mikrofon på den så får du en litt bedre gitar for pengene.

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg har ingen modeller å liste opp, men Ibanez sine akustiske i lav prisklasse har det med å imponere. Anbefaler egentlig at du tar turen til ei sjappe og prøver deg frem. Prøv å finne en gitar uten elektronikk (hvis ikke du vet at du MÅ ha det). Ofte mer for penga uten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.