Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ule lyder igjen ;-(


jg1993

Anbefalte innlegg

hei bytta rør på min fender super sonic pga det kom ule lyder som min lokal forhandler mente var løsningen på problemet. Men i dag starta ule lydene å komme tilbake, lyden er ekstrem høy og overdøver lyden hvis jeg spiller. noen som vet hvorfor dette skjer?

takker for raske svar:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være mikrofonisk feedback fra gitaren kanskje? Har du prøvd med en annen gitar? Spiller du veldig nærme forsterkeren evt. veldig høyt?

niks er nokk ikke det uler mye høyere en feedback overdøver alt jeg spiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har prøvd å testa litt forskjellige ting nå, virker som om det er reverben som fucker opp alt, starter og ule på vol 1 så den blir jo nesten ubrukelig. noen som vet hvordan jeg kan fikse det/ eller må noen profesjonelle gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

reverben på ampen hadde vært greit å hatt alt i orden å:D

Er det analog reverb, dvs. Spring reverb eller digital. Er det spring delay, burde det vel kunne fikses, kanskje det er fjæren som er gåen. Vist det er digitalt regner jeg med at det blir litt værre å fikse uten å måtte bytte ut hele reverb delen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det analog reverb, dvs. Spring reverb eller digital. Er det spring delay, burde det vel kunne fikses, kanskje det er fjæren som er gåen. Vist det er digitalt regner jeg med at det blir litt værre å fikse uten å måtte bytte ut hele reverb delen.

hakke peiling den sitter fast i ampen det er det eneste jeg vet :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bytta alle røra hos forhandleren, har ikke prøvd uten tanken, igjen hvordan gjør jeg det? ekke min ting å skru på forsterker tydligvis :lol:

Ofte går det en kabel med to RCA-phonoplugger inn i tanken. Vet ikke om det gjør det på akkurat denne, men det er jo fort gjort å sjekke. Hvis det er en combo du har, pleier tanken å ligge i bunnen av kassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.