Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Funky cover/jam band


Axxis

Anbefalte innlegg

Hei.

En trommis og en bassist søker en funky gitarist til å bli med i vårt coverband. Vi er begge to med i et annet band, men ønsker å ha et funky jam/cover-band ved siden av.

Vi elsker Red Hot Chili Peppers, og covrer mye RHCP på bass og trommer. Vi er erfarene og har spilt lenge. Vi er 18 år begge to. så vi søker noen som er i nogen lunde samme alder, men det spiller ingen rolle om du er eldre eller yngere. Det er hva du spiller som er viktig.

Ønsker du å bli med i vårt funky, lille bandprosjekt (som muligens kan bli ganske stort), og elsker god oldschool Red Hot Chili Peppers er dette for deg. Vi kommer til å ha det utroig morsomt. Ta kontakt. Vi har øvingslokale på Frogner, Oslo, og PA-annlegg + gitarforsterkere. Er det noen spørsmål eller vil du bli med, ring meg (Axel Rødningen) på: 93824891. PS. Bare ring, så drar vi en jam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn, dette er jo det jeg har lett etter lenge nå!

Har spilt i 6 år, elsker funk og spesielt noe i RHCP-stilen, er kun 16 (om en måned or so :P ), bor i Drøbak så det å komme seg til Oslo burde ikke være noe problem.

Har ikke spilt no særlig RHPC, men hører støtt og stadig på dem, men hvis jeg skal lære noe er det no problemo :)

Jeg synger i tillegg litt, men er nok ikke den beste vokalisten i verden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.