Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor mye kan jeg ta for en pent brukt MG100 combo


Anbefalte innlegg

Hei, trådtittelen sier vel det meste.

Jeg har tenkt til å selge forsterkeren min. Er veldig usikker på hva som er en fair pris på denne. Det er en MG100DFX combo. Tror jeg gav 3500-4000 for den i sin tid(1,5 år siden).

Hva er greit å ta for denne uten å lure noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny-pris ser ut til å være over 4k, så 2-3 tusen kan du jo prøve deg på. Spørsmålet er jo egentlig hva du faktisk får solgt den for, lureri er det jo ikke med mindre det er noe galt med den, eller du forlanger noe bortimot, eller over ny-pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville lagt den ut på Finn til 3000,- og håpet på at en nybegynner kjøpte den pga. Marshall-logoen (men da er det jo lureri)

Tipper 2000-2500 virker greit. Hadde ikke gitt det selv for en MG, men tipper andre folk gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo, sånt sett er det ikke lureri. Men disse omtalte nybegynnerne tenker kanskje at dette er det samme som stackene proffene kjører, og det er det jo ikke.

Handler jo om verdien til merkevaren Marshall. Siden de har lagd noen klassiske modeller som er vel anerkjent (Plexi, JCM800 osv) så kan de ta mer for de billigere forsterkerne sine, selv om det kanskje finnes bedre alternativer i samme prisklasse. Sier ikke at MG er så sabla dårlig (for det er den ikke), men tror serien flyter godt på Marshall-navnet.

Endret av Konnis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.