Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jeg er heldig som har headless gitar


jacksonguitars

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og hva lærte man så av dette? Jo, etter 3. pilsen pakker man ned gitaren sin med vinklet headstock og drar fram Tele eller Strat'n sin. Dem tåler en fest og er faktisk vanskelig å knekke halsen på selv når en ønsker det. Det kan være smart å pakke inn bruddflatene i en ren/ny brødpose eller lignende slik at det ikke kommer fingermerker og drit i bruddet. Da vil limet feste bedre og sjansen for å få til en god limfuge er bedre.

Takk for tips! Hvertfall det siste der, selv om det første også var lurt da, hehe. Jeg får nok bruke Morgan gitaren min med bøyd hals som koster 1000 kroner neste gang!

nå vet jeg sånn halvveis hva pills gjør med folk, men likevel; du er ikke god, mann! :huh:

Ikke alltid lett å være/leke rockstar :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at folk tør å ikke bruke gitarstativ jeg. En jeg kjenner har en Gibson R7 som han bare setter fra seg inntil ampen på giger. Hadde jeg aldri i verden tatt sjansen på!

Å gjøre det hjemme er en ting, men på scenen er det direkte skjødesløst! blink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.