Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Muligens vokalst, søker gitarist/keyboard/tromme. Rett og slett starte et band (pop)


spetwols

Anbefalte innlegg

Hei..

Starter tråden, fordi jeg har lyst til og lage et band. Treffe nye folk. Bor i Oslo Område. Her jeg bor skjer det ikke en dritt. Ingen av vennene mine som er interesert i musikk. Så jeg har lyst til og treffe nye folk som kansje er i samme situasjon som meg.

Jeg er stor fan av A-ha. Største bandet noen gang i mine hører. Hører også på en del 60 og 70 tals musikk. Samt elsker jeg 80 tallet. Fan av David Bowie også. Så jeg ønsker og starte et pop band insperert av a-ha. Nå tviler jeg igrunn på at det er mange 16 åringer som hører på a-ha og digger 80 tallet :P Men jeg er heldig om jeg finner en i samme situasjon som meg. Derfor jeg startet tråden.

Så søker egentlig hvem som helst. Jeg kan bare spille litt gitar og piano. Kan lære meg og synge, men er ikke god. ^^

Er dritt lei av og ikke gjøre en dritt. Skjer ingenting her. Vil gjøre noe mere ut av livet en det. Så starte et band, og gi ALT!

Håper strekt på respons! :) Uansett, så er alle velkomne.

Vi skal finne på noe sprøtt!

Endret av spetwols
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.