Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Rammstein konserten


oldskoolstuff

Anbefalte innlegg

Hei.Var på Rammstein i Bergen her forleden. Er det nokon andre som var der,synspunkter /opplevelse .Har ikkje mykje erfaring med konserter,men eg synest det var bra trøkk i konserten.Ser fram til Maiden i august. :)

Maiden i august blir dødsbra!! Syns Rammstein var helt grei, kjipt for dem å få solnedgangen rett inn mot scena. uten lys og pyro er det ikke så mye å samle på :) musikalsk sett var Alice in chains helt klart høydepunktet for min del. Hadde det moro lell, var flink å kjøpe masse øl før køene eksploderte fullstendig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stod vakt på konserten, så jeg fikk høre hele konserten gratis fra Sverresborg. God utsikt og god lyd!

Men skulle gjerne stått nede og vært dritings istedenfor :P

Syns egentlig at alle 3 bandene spilte ganske bra og lagde stemniing. Men Rammstein hadde et utrolig bra show da. Lo som faen når det Tyske flagget dukket opp :lol:

Btw.. Får muligens dra gratis på Maiden-konserten også. Men da skal jeg stå nede. Får ikke noe god konsertopplevelse av å sitte på haugen og høre på. Men det var utrolig mange med billett som helst ville opp der og høre på =p

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.