Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jeggs har lekt seg med slipemaskin og diverse lakk!


Anbefalte innlegg

Begynte for lenge siden med dette "prosjektet", og det er veldig av og på når jeg gidder å gjøre noe med det;p

Uansett, begynte med en gammel ibanez RG270 jeg hadde stående som så sånn ut:

IBA5636_1.jpg

Så tok jeg frem slipemaskin(Har dessverre ikkenoe bilder fra selve prossessen frem til i dag :( ) og masse godvilje. Prøvde meg så frem med litt beis/olje og enda mer slipemaskin, og så ørten lag klarlakk ;)

Resultatet ser dere her:

DSC_0041.jpg

Skal komme tilbake med mer når jeg er ferdig med å våtslipe og polere+montere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin farge du fikk på den. Er litt skeptisk over de lyse flekkene, men det er vanskelig å si om det blir feil eller ikke før den er montert.. Vill se konge ut med svart plekterbrett på! Hadde vert kronen på verket hvis du hadde slipt hodet også, så det ikke var svart. Det gir mere en "Kvalitets" look over det, og ikke "Jeg hadde en gammel ibanez, og byttet kroppen med en jeg fannt på ebay" greia.

Gleder meg til flere bilder, Bygge og fikse prosjekter er utrolig spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodet er selvfølgelig i samme farge^^

Angående de lyse flekkene så er det bevisst;p prøvde å få en litt slitt finnish på den, har prøve montert den, og syns selv det så greit ut ;)

Eneste som plager meg er den hvite bindingen som går rundt halsen som jeg må prøve å få byttet:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.