Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

"Hurra, ny feit wah...


Slash T

Anbefalte innlegg

Hey!

Forrige uke bestillte jeg meg endelig en Fulltone Clyde Deluxe Wah :D:D

På fredag kom den, og da var det bare rett opp til øvningslokalet/studioet hos kameraten min, hvor utstyret mitt står nå. 3000spenn for en */(% wah er faen meg mye penger,men jeg var beredt på å betale får å få skikkelig kvalitet.

...hadde den bare funket! :evil:

Seriøst. Den vil ikke slå seg på,først prøvde jeg flere batterier, så et par powersupply. Polariteten på dritten var riktig og alt. Når jeg kjører batteri så blir batteriet horevarmt. Noe som kanskje tyder på at det er en kortsluttning et sted. Hadde ikke noe multimeter der,så jeg fikk ikke sjekket nærmere hva som var galt. Men hadde jo heller ikke tenkt til å demontere hele driten første dagen.

Kjøpte den av tre45 og den ble sendt i oppkrav. Kan det ha skjedd noe i transporten? Det er 5 års garanti på saken, så det burde jo ordne seg, men det er litt drøyt å betale 3 laken for en liten boks som ikke en gang fungerer. Skal prøve å ringe tre45 i dag, fikk ikke tak i dem på lørdag.

Forresten. Tviler ikke noe på kvaliteten til fulltone. JÆVLA tight boks for å si det sånn :) Smooth var den, og pen å se på ;)

Bare håper jeg ikke blir lurt trill rundt av fulltone, tre45 eller postmannen, og ender opp med verken wah eller penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven du! Søsken barnet mitt har en sånn! Han klager over hvor dritt den er' date=' jeg syns du har gjort et dårlig kjøp:/[/quote']

Hmm.. Virker som det er noen i blandt som får såkalte "lemons" fra sånne firmaer som fulltone.

Pr. dags dato må jeg si det var et dårlig kjøp, men jeg satser på å få kunne sendt den tilbake til tre45 og få en annen som funker tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har (selvfølgelig) krav på å få returnere den, om du vil det, kan du også heve kjøpet (mener loven sier noe sånt som at kjøpet kan heves om feilen i en særlig stor grad hemmer utnyttelsen til den originale intensjonen - sikkert i en litt annen ordlyd, er en god stund siden jeg har lest på noe av det nå, men essensen er der, og det er vel ganske klart at du har alt på din side). I og med at du ikke har kjøpt den i en alminnelig butikk har du 14 dagers returrett uansett, dog er det ikke denne du skal benytte deg av, sørg for å få alt av papirer riktig. Saken er så klar at det ikke skal være noe som helst problem å få en ny pedal sendt i erstatning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Det er så billig å kjøpe varer fra utlandet! Og det er ikke så ofte ting ikke fungerer. Hvorfor betale noen hundrelapper mer for en vare som fungerer? Nei! Kjør på! Vi skal spare gryn!

Edit Ikke sikkert du bestilte over dammen. Men hadde du kjørt til en sjappe hvor du kunne prøvd den så hadde problemet uteblitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

JESSJESS, her på tirsdag fikk jeg en ny en i posten, og den funket. JÆVLA feit wah pedal. (Dog 3000 spenn)

Dette er den første wah pedalen min, så jeg har ikke noe særlig å sammenligne, men den duger til mye vintage sound (ikke noe bad horsie her i gården)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Det er så billig å kjøpe varer fra utlandet! Og det er ikke så ofte ting ikke fungerer. Hvorfor betale noen hundrelapper mer for en vare som fungerer? Nei! Kjør på! Vi skal spare gryn!

Edit Ikke sikkert du bestilte over dammen. Men hadde du kjørt til en sjappe hvor du kunne prøvd den så hadde problemet uteblitt.

Sparer mere enn noen hundre lapper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 years later...

Etter mine ører er Clyde wah-wah det beste jeg har hørt jamnført med

Budda Wah Plus

Dunlop Cry Baby

Vox Wah

Morley Bad Horsie

Line 6 Pod "wah"

Ibanez "Blubber" wah

ingen av disse (inkl Clyde Deluxe) har sjangs mot Custom Audio Electronics wah!

Endret av Alfi27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.