Web Analytics
Jump to content

"Hurra, ny feit wah...

Slash T

Recommended Posts

Hey!

Forrige uke bestillte jeg meg endelig en Fulltone Clyde Deluxe Wah :D:D

På fredag kom den, og da var det bare rett opp til øvningslokalet/studioet hos kameraten min, hvor utstyret mitt står nå. 3000spenn for en */(% wah er faen meg mye penger,men jeg var beredt på å betale får å få skikkelig kvalitet.

...hadde den bare funket! :evil:

Seriøst. Den vil ikke slå seg på,først prøvde jeg flere batterier, så et par powersupply. Polariteten på dritten var riktig og alt. Når jeg kjører batteri så blir batteriet horevarmt. Noe som kanskje tyder på at det er en kortsluttning et sted. Hadde ikke noe multimeter der,så jeg fikk ikke sjekket nærmere hva som var galt. Men hadde jo heller ikke tenkt til å demontere hele driten første dagen.

Kjøpte den av tre45 og den ble sendt i oppkrav. Kan det ha skjedd noe i transporten? Det er 5 års garanti på saken, så det burde jo ordne seg, men det er litt drøyt å betale 3 laken for en liten boks som ikke en gang fungerer. Skal prøve å ringe tre45 i dag, fikk ikke tak i dem på lørdag.

Forresten. Tviler ikke noe på kvaliteten til fulltone. JÆVLA tight boks for å si det sånn :) Smooth var den, og pen å se på ;)

Bare håper jeg ikke blir lurt trill rundt av fulltone, tre45 eller postmannen, og ender opp med verken wah eller penger.

Dæven du! Søsken barnet mitt har en sånn! Han klager over hvor dritt den er' date=' jeg syns du har gjort et dårlig kjøp:/[/quote']

Hmm.. Virker som det er noen i blandt som får såkalte "lemons" fra sånne firmaer som fulltone.

Pr. dags dato må jeg si det var et dårlig kjøp, men jeg satser på å få kunne sendt den tilbake til tre45 og få en annen som funker tilbake.

Du har (selvfølgelig) krav på å få returnere den, om du vil det, kan du også heve kjøpet (mener loven sier noe sånt som at kjøpet kan heves om feilen i en særlig stor grad hemmer utnyttelsen til den originale intensjonen - sikkert i en litt annen ordlyd, er en god stund siden jeg har lest på noe av det nå, men essensen er der, og det er vel ganske klart at du har alt på din side). I og med at du ikke har kjøpt den i en alminnelig butikk har du 14 dagers returrett uansett, dog er det ikke denne du skal benytte deg av, sørg for å få alt av papirer riktig. Saken er så klar at det ikke skal være noe som helst problem å få en ny pedal sendt i erstatning.

Jippi! Det er så billig å kjøpe varer fra utlandet! Og det er ikke så ofte ting ikke fungerer. Hvorfor betale noen hundrelapper mer for en vare som fungerer? Nei! Kjør på! Vi skal spare gryn!

Edit Ikke sikkert du bestilte over dammen. Men hadde du kjørt til en sjappe hvor du kunne prøvd den så hadde problemet uteblitt.

• 2 weeks later...

JESSJESS, her på tirsdag fikk jeg en ny en i posten, og den funket. JÆVLA feit wah pedal. (Dog 3000 spenn)

Dette er den første wah pedalen min, så jeg har ikke noe særlig å sammenligne, men den duger til mye vintage sound (ikke noe bad horsie her i gården)

Jippi! Det er så billig å kjøpe varer fra utlandet! Og det er ikke så ofte ting ikke fungerer. Hvorfor betale noen hundrelapper mer for en vare som fungerer? Nei! Kjør på! Vi skal spare gryn!

Edit Ikke sikkert du bestilte over dammen. Men hadde du kjørt til en sjappe hvor du kunne prøvd den så hadde problemet uteblitt.

Sparer mere enn noen hundre lapper...

• 5 years later...

Etter mine ører er Clyde wah-wah det beste jeg har hørt jamnført med

Budda Wah Plus

Dunlop Cry Baby

Vox Wah

Morley Bad Horsie

Line 6 Pod "wah"

Ibanez "Blubber" wah

ingen av disse (inkl Clyde Deluxe) har sjangs mot Custom Audio Electronics wah!

Edited by Alfi27

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Siste aktive tråder

• Hadde Guitar Rig 3(?) for mange år siden. Prøve alt mulig - ink Amplitube, men syns GR var desidert best og enklest i bruk. Skal teste det nye også   Jeg bruker mest Bias FX of Bias FX2, men sliter litt med latency. Hvilken type PC bruker du, og hvordan er forsinkelsene?  
    • For et år siden kom jeg over programmet Guitar rig 6. De hadde en demo med alle funksjoner bare at man ikke kunne lagre, men fullt brukbar til opptak. Den varte i 30 min, så må man starte programmet på nytt. Jeg hadde demoen i tre måneder før jeg så at de hadde sommersalg og jeg fikk hele programmet til halv pris. 1000.- kroner som var latterlig billig med tanke på hvor mange amps, rack, pedaler og muligheter som var der. Det var over 1200 ferdig innstilte lyder i forskjellige sjangere og man kan lagre de i forskjellige filer. Man kan selvsagt justere de å lagre nye, eller lage egne med alt som finnes. Den har også instillinger for vokal, trommer og mye annet. Nå har Guitarrig 7 kommet med cubersalgspris, men jeg venter til Black Friday eller Cybermonday i håp om å få oppgradert billigere. Det er masse nytt. Her er en video   Her er nettsiden: Native Instruments Guitar rig 7 Og her kan du laste ned demoen: Note: The demo version runs 30 minutes per session, and can then be reopend to try again. Save and Total Recall functions disabled. Du klarer deg lenge med den PS. Dette er ikke ment som reklame, men et godt tips. Jeg tjener ikke noe på det, men den demoen er gratis og verdt å teste...
    • Söker rock projekt i Norge att vara med i och framför allt live gig. All rock/metal är intressant.  Smakprov: www.linkedin.com/in/emlu-music-production-983a92296    
    • Heisann! er det noen som vet verdien på denne?  serienummer: US20048978
    • Via dette så endte jeg istedenfor opp med dette.   
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.