Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fikk en gitar, er det noe å ha?


Wreen

Anbefalte innlegg

Det der de nok. For min del så har de fungert ganske greit til rock ol med forsterkere som Marshall med lite gain. Helt grei oppdatering til en dårlig gitar som man ikke vil invistere så mye penger i, menmen..

De vil ikke måle seg med f.eks Seymour Duncan. Er en grunn til at jeg byttet de ut =p

Byttet først ut til en Gibson 498T i bridge. Og jeg var ikke sånn kjempeimponert. Epiene hadde mer trøkk i seg selv om Gibson er renere og tightere i lyden.

Er nok også derfor jeg byttet ut Gibson pickupen også.. :P

Det med volumknotten er for å fjerne litt av den ullne outputen til pickupsa for noe renere lyd.

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har også en gammel gitar som jeg kan tenke meg å donere til en person som har lyst til å fikse den.

Det er en Kimaxe superstrat.. Flytende bro og HSH...

Skal fikse noen bilder når jeg får igjen kameraet mitt fra reperasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en gammel gitar som jeg kan tenke meg å donere til en person som har lyst til å fikse den.

Det er en Kimaxe superstrat.. Flytende bro og HSH...

Skal fikse noen bilder når jeg får igjen kameraet mitt fra reperasjon.

Jeg er interessert om du sender i posten på min regning:D

Fint å drive med om sommeren:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en gammel gitar som jeg kan tenke meg å donere til en person som har lyst til å fikse den.

Det er en Kimaxe superstrat.. Flytende bro og HSH...

Skal fikse noen bilder når jeg får igjen kameraet mitt fra reperasjon.

Kunne vært et fint prosjekt, hadde ikke sagt nei takk.

Men sikkert greiere å gi den vekk lokalt, til noen som kan hente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde tatt deg bryet til å lese tråden ville du funnet ut at trådstarter hat gitt den bort, og at han som har fått den skal starte en ny tråd om oppfiksingen av gitaren..

Hvis du hadde tatt deg bryet med å lese hele tråden, ville du ha sett at det har kommet til enda en som vil gi bort en gitar:

"Jeg har også en gammel gitar som jeg kan tenke meg å donere til en person som har lyst til å fikse den.

Det er en Kimaxe superstrat.. Flytende bro og HSH...

Skal fikse noen bilder når jeg får igjen kameraet mitt fra reperasjon"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk så mange gamle gitarer som kunne fått nytt liv hvis flere tenkte sånn! Her i huset ligger det en Gibson SG fra treogsøtti og slenger et sted, stakkars. Den har imidlertid ikke jeg myndighet til å sende avgårde, men hvis noen vil ha en herpa Guitar Hero-gitar med dårlig kontakt, er det bare å si fra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk så mange gamle gitarer som kunne fått nytt liv hvis flere tenkte sånn! Her i huset ligger det en Gibson SG fra treogsøtti og slenger et sted, stakkars. Den har imidlertid ikke jeg myndighet til å sende avgårde, men hvis noen vil ha en herpa Guitar Hero-gitar med dårlig kontakt, er det bare å si fra...

Kjøpern for en tusing. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.